Kiemurtelen tuolissani, tässä koneen äärellä. Näen, että hän näkee minut näytöllään. Mitä hänen mielessään liikkuu?

Salaa ujutan käteni vyötärölleni, seuraan hänen ilmettään, näkeekö tai ymmärtääkö hän, mitä minä olen aikeissa tehdä. Kirjoitan sujuvasti yhdelläkin kädellä, eikä kuvassa näy edes molempia käsiäni, vaikka istuisin tässä ihan normaalisti. Pienenpieni häveliäisyys iskee ja hän huomaa sen ilmeestäni.

- Mitä tuo ilme tarkoittaa?
- Mikä ilme?
- Juuri tuo, aivan kuin punastuisit.
- En minä punastele, koetan selittää, änkyttäisin jos se olisi kirjoittaessa mahdollista.

- Haluatko leikkiä?

En vastaa mitään, katson vain hänen kuvaansa ja tekstiä, joka ilmestyy näyttöön.

- Anna mennä tyttö. Minä katselen.

Otan paremman asennon, aivan kuin miettien laitan omat sormeni suuhuni ja nuolen niitä, katsoen tiiviisti kameraan koko ajan seuraten hänen ilmettään. Siinä hän katsoo, epäuskoinen pilke silmissään varovaisesti hymyillen. Ehkä hänkään ei usko tämän olevan totta. Että minä kosketan kohta itseäni hänen nähden.

- Käännä kamera alemmas.

Minä tottelen, käännän kuitenkin kameraa niin, että vain ranteisiini saakka on mahdollista nähdä mitä minä teen. Silmistä vyötärööni saakka ulottuu hänen kuvakulmansa, suoraan edestä päin. Kosteat sormeni kiiltelevät syljestäni, kiihkossani ne tuntuvat polttavilta omilla huulillani ja nuolaisen niitä vielä, ennenkuin annan niiden seikkailla kaulalleni. Ne vaeltavat pitkin sileää ihoa, joka menee kosketuksesta kananlihalle. Olen kiihottunut pelkästään ajatuksesta, että joku näkee leikkini, niinkin hyvin, mitä minä näen oman kuvani omalla näytölläni. Tuijotan itseäni, käsiäni, jotka vaeltavat kaulalta alemmas, sormet työntyvät kaula-aukosta sisään ja näen oman käteni puristavan rintaani hellästi. Sormillani nipistän nännin kuin pihteihin ja huokaisen nautinnosta kuvitellen miehen suun käteni tilalle.

Siirrän katseeni mieheen ja värähdän hänen kiihkeitä silmiään, kuinka kiinteästi ne ovatkaan kiinni kameran välittämässä kuvassa. Yllytän leikkiäni hieman kiihkeämmäksi, kovakouraisemmaksi, jotta näen itsekin itseni kunnolla. Voin kuvitella, miltä näytän miehen silmissä toisella puolella maata, itsellään  leikkivä tyttö hänen edessään. Nostan paidan helmaa ja hyväilen vatsaani, avaten samalla toisella kädellä housujani. Kiemurtelen omasta mielihyvästä ja kiihkostani tuolilla. Kun saan housut auki, nostan toisen jalkani pöydälle, saadakseni itseni enemmän auki. Housut pysyvät jalassa ja sormet etsiytyvät taas suuhuni. Nuolaisen ne märäksi ja upotan ne housuihini, odottavaan, kuumaan vakooni.

Vinkaisen hiljaa, huomaten että olen ollut valmis jo vähän aikaa. Kuuma nesteeni on kastellut pikkuhousuni läpi saakka, voin vannoa, että pitkät housunikin ovat kosteat jalkovälissäni. Hinkkaan liukkailla sormillani klitoristani ja tunnen sen paisuvan entisestään. Välillä vilkaisen näyttöäni, kuvia kahdesta ihmisestä, jotka istuvat kotonaan tietokoneillaan ja toinen heistä tyydyttää itseään toisen nähden. Irvokasta, mutta niin ihanaa. Nojaan enemmän taakse ja työnnän sormet sisääni. Silmäni painuvat kiinni ja puren huultani nautinnosta. Kuvittelen miehen sormet omieni tilalle leikkimään minulla, minun mirrilläni.

Hän katselee minua ja minä unohdan sen kiiveten korkeammalle ja nopeasti huippuani kohden. Tunnen tutun, pakottavan paineen alavatsallani, vakoani kutittelee ja tiedän, että pieni sormenliikkeen muutos saa minut laukeamaan. Ihan vähän vasemmalle, ja osun herkimpään kohtaani.

Laukean kaikki lihakseni jännittyen kameran edessä, jatkan hyväilyäni sormillani kunnes sykkimiseni loppuu. Tunnen oman märkyyteni, turvotukseni, tuoksuni ja kuulen oman kiihkeän hengitykseni.

Avaan silmäni ja näen hänen tuijottavan minua. Minä hymyilen ja hieron kasvojani voipuneena ja raukeana.

- Voi luoja sinä olet ihana.

hän sanoo pitkän hiljaisuuden jälkeen.