Istun hänen vierellään sohvalla. Hän katsoo televisiosta jotakin musiikkivideota ja tokaisee;

- Kylläpä tuo nainen on kaunis.

Vilkaisen ruutuun välinpitämättömästi ja käännän katseeni takaisin lehteen. Minua unettaa ja painaudun tiukemmin sohvaa vasten. Tunnen kiinteän katseen hetken päästä itsessäni;

- Sinäkin olet kaunis.

Nostan katseeni lehdestä ja suuntaan silmäni hänen sinisiin, säkenöiviin silmiinsä. Näen niistä aivan toisenlaisen ilmeen kuin aiemmin toisiamme katsellessamme. Näen halun, mielenkiinnon minua kohtaan ja hämilläni katson takaisin. Hän ei anna minulle enää tilaisuutta perääntyä, vaan kumartuu puoleeni, hakeutuu lähelleni ja painaa huulensa järkyttyneille huulilleni. Minä en kuitenkaan pakene, vaan otan vastaan sen, mitä hänellä on minulle tarjota. Suudelma toiselta naiselta, niin epärealistiselta kuin se minusta kuulostaakin omassa elämässäni.

En halua etääntyä, hänen huulensa ovat pehmeät, hänen suunsa maistuu huulivoiteelle ja hän on taitava. Hän näykkää alahuultani kiusaten, ujuttaa kielensä huulieni väliin ja imaisee ylähuultani leikitellen. Avaan silmäni ja näen ystäväni silmät todella läheltä, niissä on harmaita pilkkuja ja ne hehkuvat kissamaisesti yölampun valossa. Suuret, pyöreät silmät, minä kuvittelen hukkuvani niihin katsoessani niitä.

Nainen tulee hieman lähemmäs, niin että rintamme koskettavat toisiaan, hän vie kätensä niskaani ja tunnen kuinka hänen terävät, kauniit kyntensä hipaisevat ihoani. Hänen sormensa leikkivät hiuksissani ja hän vetää minut takaisin suudelmaan, tällä kertaa vaatien minulta enemmän, rohkeammin. Hän imee huuliani vuorotellen, suutelee vaatien koko suulla ja ujuttaa kielensä leikkimään minun kieleni kanssa. Minä pidän silmäni suljettuina ja tunnen, kuinka hänen suudelmansa vie minut mennessään. Minä nautin tästä, tuosta naisesta ja hänen huulistaan, kielestään ja maustaan. Huomaan vieväni käteni hänen olkapäälleen ja siirtyväni siitä hänen kaulalleen, sormeni silittävät hänen sileää, pehmeää ihoaan ja minä ihastelen tuntumaa, joka hänestä huokuu. Hän on lämmin ja kiinteä, iho tuntuu silkiltä sormieni alla. Sormieni väliin eksyy suortuva hänen hiuksiaan, enkä voi olla silittämättä sitä, vetämättä sitä sormieni välistä ja ihailematta niiden sileyttä ja liukkautta. Miten ihanalta naisen hiukset voivatkaan tuntua!

Hän siirtyy suutelemaan leukaani, valuttaa huulet hennolla kosketuksella kaulalleni, hartialleni, jota hän hieman näykkäisee ja siitä edelleen olkapäälle. Tunnen silityksen käsivarrellani ja tunnen hänen painautuvan enemmän itseäni vasten, tiukemmin ja tunnen, kuinka lämpö leviää minuun, hänen leikkinsä valtaa minut. Tunnen himoni ja kiinnostukseni kasvavan kiihottumiseni kasvaessa, kun hänen huulensa leikkivät minun ihollani. Hänen kyntensä puristavat hellästi minua käsivarresta ja hänen hampaansa näykkivät olkapäätäni saaden minut voihkimaan ja säpsähtelemään sähköisen kosketuksen voimakkaasta vaikutuksesta.

Hän ujuttaa kätensä paitani helman alle, nostaa paitani ylös ja minä autan häntä riisumaan sen ja katson, kun hän riisuu omansa. Hän on niin kaunis, hänen valkoiset rintaliivinsä korostavat hänen päivettynyttä ihoaan ja minä katselen ihaillen, kuinka hänen rintakehänsä kohoilee hänen hengityksensä tahtiin. Hän istuu minua vastapäätä ja silittää minun poskeani katsoen samalla tiiviisti silmiini. Hän ujuttaa sormensa rintaliivin olkaimen alle ja hän valuttaa ne pitkin ihoani alemmas ja alemmas, aina olkaimen kiinnityskohtaan saakka. Sormi lähtee kulkemaan pitkin liivini reunaa kohti rintojeni väliä ja sen aikaansaama kosketus saa minut sulkemaan silmäni ja huokaamaan syvään. Nainen ottaa molemmat kätensä käyttöön ja silittelee ihoani, koskettelee rintojeni ihoa. Hän siirtyy takaisin suutelemaan minua ja tunnen, kuinka hänen hellät kätensä kiertyvät ympärilleni ja sormillaan hän avaa rintaliivieni hakasen. Hiljaa ja rauhallisesti hän valuttaa liivit pois päältäni ja pudottaa ne lattialle. Avaan varovasti silmäni ja näen hänen ihailevan minua, hänen kätensä nousevan ja hänen kumartuvan. Suljen taas silmäni ja tunnen hänen hengityksensä rinnoillani, tunnen kuinka hänen kuuma, kostea kielensä tulee leikkimään nännilläni, pyörimään siinä ympärillä. Hän hellästi näykkää, imee ja suutelee molempia rintojani ja minä olen pakahtua nautinnosta.

Hän painaa minut sohvan käsinojaa vasten hieman enemmän makuuasentoon, suutelee minua uudestaan koko ajan minua silitellen ja hyväillen. Hänen kätensä ovat vyötärölläni ja tunnen sormet housujeni vyötärönauhalla. Tunnen, kuinka farkkujeni nappi aukeaa, toinenkin ja kolmas. Lopulta kaikki napit ovat auki ja hän silittää farkkujeni alta paljastuvaa mustaa kangasta.

- Niin kaunis..

Hän huokaisee ja vetää housujani pois jaloistani. Minä nostan hieman takamustani häntä auttaakseni ja näen hänen katselevan minua kiinteästi. Näen omien vatsalihasteni jännittyvän ja näen, että näytän kauniilta tässä valossa. En epäile hetkeäkään hänen sanojaan ja tunnen oloni yllättävän rennoksi hänen edessään pelkät pienet, mustat pikkuhousut ylläni. Hän silittelee minua koko ajan, katselee minua tiiviisti kiihkeillä silmillään näyttäen, että hän oikeasti tarkoittaa mitä sanoo.

Hänen kyntensä leikkivät lantioni iholla saaden minut kananlihalle ja koko vartaloani lävistävät väreet tuntuvat kiduttavan ihanilta. Hän painaa häpykumpuani kämmenellään, kumartuu suutelemaan taas paljaita rintojani ja antaa kätensä seikkailla vatsallani ja lantiollani. Hänen kuumat huulensa ja hengityksensä tuntuvat kiduttavan hyvältä, kun hän laskee liikettään aina vain alemmas, lähemmäs minun herkkuani, minun hunajaani. Hänen suunsa painuu lonkkaluutani vasten, hänen kielensä pyörii siinä saaden minut jähmettymään nautinnosta. Hän hyväilee reisiäni, levittää niitä vaivihkaa, hän painaa välillä hellästi kyntensä niihin, minun reisieni pehmeään lihaan ja minä värähtelen ja huokailen siinä hänen käsittelyssään.

Sormillaan hän löytää pikkuhousujeni reunan, kuljettaa sormea sitä myöten, hipaisten häpyhuuliani ja karvoitustani. Minä vien käteni hänen hiuksiinsa ja taas hullaannun niiden sileydestä kättäni vasten. Minun on pakko tukistaa ihan vähän, ja kuulen huokauksen hänen suustaan. Ensin säikähdän, mutta kun avaan silmäni, näen naisen hymyilevän riettaasti ja kannustavasti. Minä uppoan taas omiin ajatuksiini, kun tunnen hänen siirtävän housujeni haaraosan sivuun. Tunnen hänen hengityksensä siellä, minun vaollani. Tunnen oman turvotuksen ja viileän oloni, tiedän olevani läpimärkä, täynnä valuvaa hunajaani ja tiedän, odotan hänen maistavan minua.

Pidän kiinni hänen ihanista hiuksistaan ja myötäilen hänen liikkeitään. Hän painaa sormensa suoraan klitorikselleni, etsimättä sitä hetkeäkään ja tekee aivan pieniä edestakaisia liikkeitä sen kärjessä ja minä tunnen sekoavani nautinnosta. Hän liu’uttaa sormeaan pitkin vakoani, mehuissani ja minä vikisen nautinnosta. Hänen kyntensä, pienet, terävät sormensa ja taitavat, tuntevat liikkeet saavat minut jännittymään, rentoutumaan, vartaloni kouristamaan, vuoroin läähättämään ja pidättämään henkeäni.

Hänen sormensa painuu sisälleni, vetäytyy ulos ja seuraavalla kerralla kaksi sormea. Lantioni lihakset jännittyvät odotuksesta, kun hän koukistaa sormensa ylöspäin juuri oikeassa kohdassa ja hän painaa sormenpäänsä g-pisteeseeni. Minä älähdän melkein ääneen ja vartaloni jännittyy, pysähtyy odottamaan lisää. Sormet painavat herkkää sisintäni ja tunnen kuumien, pehmeiden huulien painuvan mirriäni vasten. Olen niin märkä, että suorastaan litisen hänen sormissaan ja hänen suunympärystänsä kastuu välittömästi, kun hän liikuttaa suutaan klitorikseni ylitse. Hänen kielensä kaivautuu jokaiseen vakooni, onkaloihini ja pyörii klittani ympäri hellästi, lujasti. Hänenkin hengityksensä kuuluu minun korviini kiivaana ja tunnen, että hänkin nauttii tapahtuvasta.

Hän liikuttaa sormiaan sisälläni, hänen kielensä seikkailee herkimmälläni ja minä tunnen, kuinka alavatsaani alkaa kihelmöimään, lantioni jokaikinen lihas pingottuu. Laukean räjähtäen hänen sormiensa ympärille, hänen suunsa alle, nyin ja vapisen, tärisen ja pidätän hengitystäni, kunnes näen enää tähtiä. Huohotan sohvalla saaden elämäni ihanimman ja voimakkaimman orgasmin, toiselta naiselta.

Kun palaan tajuihini, ystäväni katsoo vuoroin minua ja televisiota ja virnuilee minulle.

- Oliko hyvä uni?


- Miten niin? kysyn häkeltyneenä.


- Ainakin sait, hän kikattaa puhuessaan.

Tunnen, kuinka kuumotus nousee kaulalta hiusrajaan saakka ja karahdan tulipunaiseksi kun tajuan nähneeni unta. Käperryn omaan nurkkaani sohvalle, paiskaan kiusoittelevaa ystävääni tyynyllä ja virnuilen, että siirryn kohta sänkyyn jatkamaan uniani.