* Toivekirjoitus, Mymskä

Kävelen luokkahuoneeseen sisään. Näen mielessäni itseni viisitoista vuotta sitten tekemässä samoin, kun olin ihastunut silloiseen opettajaani. Nyt, paljon viisaampana noista ajoista teen kuitenkin täsmälleen samalla lailla, tulen hieman myöhässä saadakseni huomion itseeni, näytän kauniilta ja hymyilen opettajalle – tässä tapauksessa kurssin vetäjälle – valloittavasti ja annan hiusteni hulmuta ja lantioni keikkua kävelyni tahdissa huoneen poikki. Istuessani omalle paikalleni kohotan vielä katseeni sharmanttiin miesohjaajaan, joka on vetämässä kesäkurssini viimeisiä tunteja.

Olen katsellut häntä koko kurssin ajan ja olen huomannut saavani vastakatseita, merkitseviä sellaisia. Mies on komea tummine silmineen ja tummine hiuksineen, joiden reunoille ikä on jo antanut hopeisen kirjavan vivahteen. Hänen vartalonsa on treenattu ja hän näyttää kauttaaltaan hyvältä. Hänen ohjaustyylinsäkin on maukasta kuunneltavaa, tosin olen tainnut kuunnella enemmän hänen ääntään kuin hänen opetustaan. Mikä siinä onkin, että opettajat tuntuvat aina kiinnostavimmilta?

Tunti kuluu hitaasti, minun tuijottaessani häntä, välillä vilkuillen opetusmateriaaliani ja nauraen koko muun luokan mukana. Minulla on tietty odotus tästä kerrasta, koska viimeeksi opettaja on antanut minulle aihetta niin ymmärtää. Minun lahjani alalla huomatessaan hän pyysi minua tekemään näytetyön ja sen viimeinen palautuspäivä on tänään. Olen saanut aikaan loistavaa materiaalia ja olen varma siitä, että hän pitää työstäni. Se on kuitenkin minulle sivuseikka, koska olen päättänyt saada kunnollisen palkkion työstäni, aivan muussa muodossa kuin kiitoksen sanoina ja korkeana arvosanana.

Aika kuluu ja vihdoin lopetamme. Muut pakkaavat kassinsa ja vaihtavat sanasia kurssin vetäjän kanssa ja poistuvat paikalta. Minä istun edelleen paikoillani hieman jännittyneenä, odottaen sitä, että jäisimme kahden ja saisin tilaisuuteni näyttää työni – ja vähän muutakin.

Mies astelee luokseni ja istuutuu viereisen pöydän reunalle sivuttain, minuun päin. Ojennan työni hänelle ja odotan, kun hän selaa sitä läpi vilkuillen välillä minua. Näen hänen katseensa suuntautuvan kerran jos toisenkin sisään anteliaasta kaula-aukostani.

- Tämä näyttää loistavalta, mutta mutta..


- Mitä nyt? Kysyn epäuskoisena.


- Näytät vähän siltä, että kaipaat lisäopetusta.. Jollain muulla saralla.


- Millä niin?


- Antaisin sinulle jälki-istuntoa opettajan silmien kiusaamisesta.

Häkellyn silminnähden, kun huomaan miehen ottavan ohjat siinä, mihin minä olin valmistautunut, kurittamaan opettajaani jollain aivan muulla, kuin karttakepillä. Mies huomaa vaivautuneisuuteni ja ottaa kiinni kädestäni, vetää minut seisomaan ja pakottaa pakarani nojaamaan pöytääni vasten. Hän painaa itsensä minuun kiinni ja tunnen hänen kalunsa kovana, suurena ja kuumana lantiotani vasten. Huokaisen himon tunteen tullessa esiin, huokaisen ehkä liiankin äänekkäästi, kun opettaja vie sormen suulleen ja näyttää, että minun pitäisi olla hiljaa. Hän imaisee sormeaan, saadakseen sen kiiltävän märäksi ja vie sen suoraan jalkoväliini katsoen minua kiinteästi silmiin koko ajan nähdäkseen reaktioni. Voin kuvitella silmissäni sekoituksen häkeltymistä, himoa, leikkisyyttä ja pieni epäuskoinen pilke välähtää silmissäni, kun miehen sormet löytävät pikkuhousun reunan alle. Miehen sormet etsivät kuumimpani, joka on jo täysin valmis, märkä ja tihkuva. Hän kostuttaa sormeaan lisää minun eritteissäni ja työntää sormensa yhdellä liikkeellä sisääni ja pyörittelee niitä siellä saaden aikaan nautinnollisia kramppauksia ja väreitä alavatsallani.

Koetan tuijottaa häntä silmiin kiivaalla ilmeellä, mutta nautinto tekee temppujaan, minun silmäni käyvät utuisiksi ja joudun puremaan huultani. Miehen sormet leikkivät sisälläni ja klitoriksellani enkä minä missään tapauksessa pysty olemaan paikoillani.

Hän nostaa minut kunnolla pöydän reunalle istumaan ja vetää housut pois jalastani. Päälleni jää vain mekkoni ja sen päälle kevyt neuletakkini, käytännössä olen siis pukeissa, mutta mirrini on täysin paljas. Mies levittää reisiäni niin, että näkee sileän, märän herkkuni kokonaan.

- Tyttö taitaa pitää opettajastaan?


- Kyllä, opettaja, piipitän hänelle takaisin hengätyneenä kiihkostani.


- Tyttö taitaa haluta että opetan lisää?


- Kyllä, opettaja.

Joudun lähes kiljaisemaan, kun hän survaisee sormensa minuun uudestaan, en kivusta, vaan suunnattomasta nautinnosta, jonka hänen lievä kovakouraisuutensa minulle tuottaa. Hän liikuttee sormiaan taitavasti ja mieleeni laukkaavat kiihottavat kuvat minusta ja hänestä, kunnes havahdun mielikuvistani ja silmäni levähtävät auki.

- Mitä jos joku tulee?


- Ei tänne tähän aikaan enää ketään tule.

Vilkaisen hermostuneena ovelle, toisaalta taas kiinnijäämisen pelko on kutkuttava tunne, huomaan hetken päästä, että voisin jopa kiihottua siitä lisää. Mies jatkaa leikkiään jalkovälissäni, puristelee toisella kädellä rintojani ja niin taitavasti pullauttaa toisen rinnan ulos kauluksesta. Nännini sojottaa pystyssä, niin kutsuvana, että mies imaiseen sen huokaisten suuhunsa. Nojaan itseäni käsieni varaan ja antaudun opettajalleni, joka kiihkeästi on minun kimpussani ja saa minut käymään kuumempana kuin kukaan koskaan.

Miehen suudelmat tuntuvat kärsivällisiltä, himokkailta, taitavilta ja suunnattoman nautinnollisilta. Hän kuljettaa huuliaan rintojeni ja kaulani välillä ja tuntuu, kuin hänen kätensä ja sormensa olisivat joka paikassa vartalollani. Rohkaisen mieleni ja työnnän miestä hellästi pois. Haluan toteuttaa oman opetukseni, alistaa opettajani. Mies ei kuitenkaan väistä, vaan laskeutuu polvilleen eteeni ja painaa huulensa ja kielensä mirriini. Nytkähdän nautinnosta, niin kuuma ja vaativa on miehen suu, missä pillunikin. Mies aloittaa vimmaisen nuolemiseni, sormet edelleen sisälläni ja minä tunnen olevani valmis räjähtämään hänen kasvoilleen. Tempaan itseni tunteesta irti ja päätän pitää oman pääni. Työnnän miehen tällä kertaa hieman kovemmin pois, vilkaisen taas nopeasti ovelle ja painan miehen lattialle selälleen makaamaan.

- Nyt on minun vuoroni. Sanon vaativalla äänensävyllä ilkikurisesti virnuilevalle opettajalle. Tämä on molemmille pelkkää leikkiä, mutta samalla tämä on valtataistelu.

Riisun neuleeni ja seison miehen päällä, jalat hänen molemmilla puolillaan. Voin tuntea miehen katseen kiipeämässä ylös sääriäni, reisiäni ja ohi hulmuavan helman, kunnes katse tuntuu polttavan kuumana jalkovälissäni. Kädet silittävät reisiäni ja minua kiihottaa ajatus, että mies katselee minua alapuoleltani.

Asettelen itseni sopivaan paikkaan seisomaan ja kiusallisen hitaasti lasken itseni kyykkyasentoon, miehen naamalle. Näen, kuinka mies tavoittelee huulillaan ja kielellään häpyäni, kosteana kiiltävää herkkuani ja painan itseni kiinni hänen suuhunsa. Nautinto on juuri niin suuri, kuin ajattelinkin, olen avoinna hänen naamallaan ja pystyn liikuttelemaan itseäni siinä juuri niinkuin haluan. Mies ottaa myös sormensa käyttöön ja kiusaa minua säälimättä, ankarasti.

Nousen seisomaan silmät sumeina nautinnosta, huulet turvoksissa ja käännyn ympäri. Kyykistyn takaisin alas, mutta nyt niin, että pääsen käsiksi mieheen samalla. Minun on vaikea keskittyä avaamaan vyötä housuista, kun mies nuolee minua samalla. Saan kuitenkin housut avatuksi ja paljastan kivikovan, suuren ja sykkivän kalun silmieni eteen. En malta ihailla sitä kauaa, vaan imaisen sen suuhuni ahnaasti, niin syvälle kuin vain saan. Leikittelen kielelläni sen kärjellä ja käsillä runkkaan häntä. Mies läähättää allani, maiskuttaa välillä nesteissäni ja puristaa minua kipeästi pakaroista ja rinnoista. Minä jatkan leikkiäni kiduttavan rajusti ja tunnen käsissäni, kuinka mies on lähellä laukeamista. Nousen seisomaan ja samalla nousee mieskin. Hän nostaa minut pakaroistani ilmaan ja rojauttaa minut pöydälle selälleni makaamaan. Hän hipelöi kaluaan ja ottaa kunnollisen asennon ja painaa itsensä vakooni. Hän murahtaa ääneen ja vetää minua lantiostani lähemmäs itseään.

Hän aloittaa työntämisen, hän nussii minua kuin eläin, syvä rintaääni purkautuu hänen huuliensa välistä, kun hän painelee kaluaan minuun nautinnollisen rajusti. Hän nuolaisee toisen kätensä sormia ja vie ne leikkimään klitorikselleni. Minä tunnen räjähdyksen alkavan ja häpeilemätön katseeni sammuu, silmäni painuvat kiinni ja minä nyin jokaisella orgasmin tuomalla aallonharjalla miehen survoessa itseään mehuissani. Tajuntani rajamailla kuulen hänen hengityksensä pysähtyvän ja murahduksen ja tunnen kuinka hän rojahtaa päälleni.

Hän suutelee kaulaani, suutani ja silittää hiuksiani hetken siinä paikassa ja auttaa minut sitten ylös. Oiomme vaatteemme ja ojennan työnäytteeni hänelle uudestaan.

Kävelen ulos koulurakennuksesta mekko hulmuten tuulessa.

Kuka opetti ketä?