Kävelemme autolle, missä Taikuri painaa minut auton kylkeä vasten, koko painollaan ja suutelee minua kiihkeästi. Tunnen hänen kätensä liukuvan paitani alle selkääni, kuumat sormenpäät saavat minut kananlihalle ja kiemurtelemaan. Hänen kova kalunsa painaa lantiooni, kertoen, että häntä himottaa yhtä paljon kuin minuakin, leikkiähän tämä vain on.

Suutelu kasvaa niin kiivaaksi, että pelkään meidän kohta ratkeavan seksiin julkisella paikalla - erona aikaisempaan vain se, että nyt on suurempi riski jäädä kiinni kuin humalaisia ihmisiä täynnä olevassa kapakassa. Pyydän Taikuria viemään minut pois paikalta ja siirrymme autoon. Istun kuljettajan viereen ja käännyn istumaan niin, että näen miehen koko ajan. Hän suorastaan värisee vierelläni ja minä tunnen oman kiihkoni kasvavan. Mies lähtee ajamaan ja minä lasken käteni hänen reidelleen, tunnen kuinka hänen lihaksensa jännittyvät. Hänen on keskityttävä liikenteeseen ja minä voin katsella häntä aivan rauhassa. Näen suudelmista kosteat, punoittavat huulet, minun tekee mieli suudella ja kosketella häntä.

Katseeni vaeltaa paidan rintamukselle, joka kohoilee kiihkeästi. Kiinteät rintalihakset erottuvat seksikkäästi paidan alta ja kosketan sitä hellästi. Lasken käteni vaeltamaan Taikurini vatsalle ja tunnen niidenkin jännittyvän kosketukseni alla. Katseeni vaeltaa housujen etumukselle, joka näkyy selkeänä kohoumana. Painan käteni siihen pelkäämättä lainkaan sen vaikutuksia ratin takana olevassa miehessä. Kohouma, joka kertoo seisokista, on kuuma, kostea ja minun alkaa tehdä mieli sitä aivan mielettömästi. Vastahakoisesti lasken käteni takaisin miehen reidelle ja annan sen olla siinä samalla kun tarkkailen hänen tekemisiään, pieniä ilmeitä ja eleitä liikenteen seassa.

Juttelemme sujuvasti, tulemme toimeen loistavasti ja molempia panettaa. En edes ensin huomaa, kun mies ajaa auton syrjäiselle tielle, alkaa jo olla pimeää. Hän sammuttaa auton ja käy kimppuuni hetkeäkään miettimättä, varoittamatta. Minä vastaan täydellä kehollani minua kohtaa osoitettuun kiihkoon ja huomaan auttavani itseltäni paitaa pois suudelmien ja kiihkeiden kosketusten lomassa. Housuni aukeavat ja asetun jalat levällään istumaan penkilleni, siirrän itseäni hieman eteenpäin ja avaan itseni miehelle kokonaan. Hän suutelee minua, nuolee kaulaani ja samalla sormet työntyvät sisääni etsien herkkiä paikkoja ja minä voihkin hänen kanssaan. Tunnen oman märkyyteni housuissani saakka, jossa hänen kätensä ja sormensa seikkailee. Olen pakahtua onnesta, kun hän uittaa sormia vaossani, saaden ne litimäriksi ja liukkaiksi ja siirtää sormensa leikkimään turvonneella klitoriksellani. Uikutan nautinnosta ja laukean hänen sormilleen siinä auton etupenkillä vain parissa minuutissa.

Huohotan ja katselen sumein silmin miestä, joka nousee autosta ja tulee minun puolelleni ja auttaa minut ylös, ulos autosta. Hän painaa minut auton takaovea vasten, suutelee ja samalla riisuu housuni kokonaan. Riuhtoen, kiireesti. Hän polvistuu eteeni ja nostaa toisen jalkani olkapäälleen ja painaa huulensa jalkoväliini. Hän suutelee, imee ja lopulta liuttaa kielensä sisääni, niin syvälle kuin se ylettää. Märkä, kuuma mirrini odottaa lisää, tunnen vielä äskeisen orgasmini sykkeen, kun tunnen kiihottuvani uudestaan. Hän nuolee minua siinä minun seistessäni yhdellä jalalla ja minä revin häntä hiuksista lähemmäs itseäni.

Tunnen olevani uudestaan lähellä laukeamista, kun mies nousee, avaa housunsa ja paljastaa kalunsa. Näen sen auton sisävalon loisteessa ja nyt on minun vuoroni johtaa tätä leikkiä. Käännän miehen autoa vasten ja kyykistyn ottamaan hänen kalunsa suuhuni. Imen terskaa hellästi, pyöritän kieltäni sen ympäri ja kuulen miehen vuoroin voihkivan, vuoroin pidättävän henkeään. Otan toisen käteni avuksi ja liikutan sitä koko kalun matkalta ylös alas.. Jokaisella sisäänvedolla autan suullani. Toinen käsi eksyy leikkimään omalla ihanuudellani ja tunnen kuinka paisunut ja kiihottunut olen. Tunnen miehen kovenevan kädessäni ja suussani ja hän vetää minut takaisin seisomaan.

Hän koppaa minut syliinsä hajareisin ja kantaa minut auton konepellille. Istun siihen reunalle ja levitän jalkani kutsuvasti, hieroen samalla kädelläni hänen kivikovaa kaluaan. Hän työntyy minuun hellästi ja lujasti yhtäaikaa ja minä tunnen täyttyväni kokonaan. Kalu liukuu sisääni - lähes kokonaan ulos ja taas sisään. Minä vinkaisen jokaisella työnnöllä ja tartun Taikurin lantioon anellen lisää vauhtia. Hän suutelee minua kovettuneilla, kiihkeillä, märillä huulillaan nykivin liikkein ja hengitämme toistemme suita vasten. Hän nappaa kiinni minusta ja käskee minun kääntyä selin häneen. Hän painaa minut vasten viileää konepeltiä ja minä levitän itseni uudestaan hänelle. Hän työntää sormensa märkään mirriini ja leikkii siellä, kiihottaa minua viimeisimmilleni ja työntyy sitten yhdellä rajulla liikkeellä sisääni takaapäin.

Silmissäni räjähtää sillä hetkellä, kun hänen kalunsa koskettaa pohjaani. Sykin, jännityn ja pidätän hengitystäni hänen työnnellessä kaluaan minuun. Tärisen kuin horkassa, mutta kuulen hänen ärähtävän niin, että tiedän hänen tulevan ihan kohta. Jännitän lantion lihakseni tiukimmilleen ja läähätän, oma sykkeeni voimistuu ja tunnen kalun kovettuvan sisälläni. Murahdus, niin ihana miehekäs murahdus ja Taikurini purkautuu sisääni voimalla, sykkien.

Hän painautuu päälleni ja tukistaa minua hellästi niin kauan, kuin hänen oma hurmansa jatkuu. Tukistus muuttuu silitykseksi ja hän vetäytyy minusta, auttaa minut ylös ja kääntää itseään vasten. Hän suutelee minua hellästi, katselemme hetken toisiamme siinä pimeässä.

****

Herään aamulla hänen vierestään. Tummat silmät katsovat minuun hellästi ja hänen sormensa leikkivät hiuksillani.

Hymyilen, venyttelen raukeasti ja raahaan Taikurini kylmään suihkuun.