Makaan sängylläni. Selälläni, avoinna kaikelle valolle, joka tulvii ikkunoista ilta-auringon paistaessa niistä sisään. Katselen ikkunasta ulos ja näen puiden lehtien heiluvan tuulessa, sen tahtiin. Valonsäteet kimaltavat äskeisen sateen jäljiltä kiiltävillä lehdillä. Ulkoa tuleva tuoksu on raikas ja sateen makuinen.

Mies makaa vieressäni kyljellään minuun päin ja pyörittelee sormiaan vatsallani. Hän katselee omien sormiensa iholleni jättämiä kuvioita. Olemme hiljaa ja kuulemme vain lintujen laulavan ulkona ja lehtien kahisevan tuulessa. Alastoman vartaloni verhoaa vain miehen käsi, hänen sormensa. Ne vaeltavat pitkin ihoani tehden kiemuroita jokaisella vartaloni kaarella, muodoilla. Navan ympäri, rinnan alapuolelle jäävää uurretta pitkin, olkapääni ylitse käsivarrelle. Ilma on viileä sisällä ja miehen kosketus, vain pieni hipaisu saa nännini kohoamaan leikiteltäväksi. Mies pyörittää sormeaan sen ympäri ja hipaisee sitä kuin ohimennen, osana minun kaunista, vaaleaa vartaloani välittämättä siitä sen suuremmin.

Hän ottaa hiuskiehkuran käteensä ja hypistelee sitä sormiensa välissä. Käännän katseeni mieheen ja hän siirtää sormellaan silmilleni valahtavan suortuvan korvani taakse. Värähdän kosketuksen hellyyttä ja sitä katsetta, joka miehen silmissä näkyy. Rakastaminen paistaa niistä siniharmaista silmistä niin selvästi, että rintaani tunkeutuu pala, pala joka ei ahdista, mutta patistaa minua kurottamaan itseäni miestä kohti. Painan käteni hellästi hänen kaulalleen ja vedän häntä lähemmäs.

Miehen huulet vastaavat suudelmaani juuri niinkuin haluan, hitaasti ja hellästi. Suudelmamme on lämmin, täynnä tunteita ja niin oikean tuntuinen. Hän maistuu hyvältä, omalta itseltään. Hieman suolaiselta ehkä. Nuolaisen huuliani suudelmien välillä ja nautin täysin siemauksin siitä, kun mies tulee minua lähemmäs ja upottaa sormensa hiusteni sekaan niskaan. Rakastan tuota tunnetta ja se aiheuttaa minulle väreitä, pakottavaa tunnetta alavatsalleni ja kiihottumista. Mies tietää sen ja pyörittelee sormiaan päänahkaani vasten, välillä hiljaa tukistaa minua samalla kun suudelma syvenee.

Mies siirtyy päälleni hellästi koko ajan suudellen ja avaa reiteni itselleen. Hän painautuu lähelle minua, kiinni minuun. Tunnen hänen painonsa kiihottavana päälläni ja nostan molemmat käteni hänen niskaansa. Vedän häntä hetkittäin lähemmäs, suutelemaan kovemmin, vaativasti. Haluan häntä niin paljon, että voisin pakahtua siitä onnesta, mikä sisällä velloo kiihottumiseni rinnalla ja seassa. Suuteleminen hänen kanssaan on ihanan kutkuttavaa ja tunnen olevani siinä mukana koko vartalollani. Kiedon jalkani hänen ympärilleen ja käteni seikkailevat hänen selässään. Rakastan sitä, miltä mies tuntuu, tuoksuu ja sitä miten hän minua hellästi ja vaativasti koskettaa.

Himomme kasvaa rintarinnan, suudelmat muuttuvat syvemmiksi ja kiihkeämmiksi. Sykkeet nousevat samaan aikaan, kiivaaseen tahtiin ja mies painaa itseään kovemmin minua vastan. Olemme ihmissolmu, kaksi vartaloa kietoutuneena toisiinsa, kaksi kuumaa ihoa ja kaksi palaa, jotka sopivat toisilleen täydellisesti. Halumme on yhteinen, tunnelataus kiihottumisen seurana suuri, sanoinkuvaamaton.

Mies työntyy sisääni hitaasti, varovasti, hellästi, ihanasti ja lopulta koko painollaan ja koollaan. Olen valmis, avautunut hänelle ja puhjennut kukkaan. Hän näkee silmistäni kiihkoni ja tunteeni, hymyilen hänelle hiljaa ja suljen silmäni antautuen nautinnolle. Hän suutelee kaulaani, leukaani, hengittää ihoani vasten ja liikkuu sisälläni ja minä liikun hänen tahdissaan, myötäillen ja hengittäen hänen tahtiinsa. Puren huuliani, välillä kurkustani pääsee pieni nautinnon vinkaisu. Mies päälläni, hänen painonsa ja kiivaaksi muuttunut rakastelutahtimme vie minut mennessään. Hänen ihonsa on painunut minua vasten, kuuma, kostea iho vasten toista.

Hän nousee päältäni ja kääntää minut hellästi vatsalleni. Hän silittää selkääni, koskettaa sormillaan minua takaapäin. Taivutan toisen jalkani sivulle koukkuun ja olen avoinna hänelle, vastaanottamaan hänen kosketuksensa. Hän hyväilee minua hellillä sormillaan, painaa niitä sisälleni ja leikkii klitoriksellani. Minä huohotan ja tunnen olevani lähellä taivasta. Mies painautuu päälleni, näykkii minua niskasta ja puhaltaa kuumaa hengitystään selkääni ja hartioilleni. Hän tulee taas sisääni, painautuu rajusti, syvälle ja vaatien nautintoaan. Puristan käsilläni peittoa, kouristelen nautinnosta kun tunnen hänen täyttävän minut. Hän liikuttaa itseään hitain, vaativin liikkein ja vie kätensä leikkimään hunajaani.

Hän tukistaa minua toisella kädellään ja nojaa kyynärpäihinsä, pidätän hengitystäni ja tunnen hänen murisevan niskaani vasten. Tunnen hänet kivikovana syvällä itsessäni ja liikutan lantiotani enemmän, kannustaen. Tunteet ja kiihko pinnassa tunnen tulevani, räjähtäväni rakastamani miehen alle. Hän painaa minua patjaa vasten tiukemmin ja huokailee äänekkäästi nauttiessaan minusta ja minun orgasmistani. Hän laukeaa hieman minun jälkeeni ja hänen kaikki lihaksensa pingottuvat selkääni, pakaroitani ja reisiäni vasten. Tähdet ovat yhteisiä ja ne kertovat huipuista.

Huomaan tunnepurkauksen ansiosta kyynelten valuvan poskillani ja huokaan hiljaa. Makaamme rentoina, hengästyneinä päällekkäin ja mies silittää minua. Irrotan otteeni peitosta ja kurotan käteni taakse hänen niskaansa. Hän painaa kuumat huulensa hartialleni ja koko painonsa päälleni.

- Minä rakastan sinua.


- Minäkin sinua.

Kuuntelemme koivujen lehtien havinaa tuulessa ja lintujen laulua. Aurinko alkaa laskemaan jo ja huoneen valo näyttää keltaiselta. Tunteita ja nautintoa, niitä halusin. Niitä sain.