Lasken kuumaa vettä kylpyammeeseen. Ripottelen altaan pohjalle kylpysuolaa ja vielä vähän vaahtoavaa kylpyöljyä. Ilman kylpyhuoneessa täyttää höyry ja miellyttävä tuoksu.  Näen, kuinka seinät ja peilikaapin ovet alkavat huurtua, niille tulee kostea pinta kuumasta vesihöyrystä.

Menen olohuoneeseen, laitan stereoista soimaan rauhallista musiikkia ja katson ympärilleni. Asunto on hämärä, kynttilöin valaistu ja romanttinen tunnelma valtaa minut kun ajattelen tulevaa. Kannan kylpyhuoneeseenkin pari kynttilää, viinipullon ja lasit. Vilkaisen sielläkin ympärilleni ja kaikki näyttää täydelliseltä.

Sammutan veden ja siirryn makuuhuoneeseen. Hyräilen musiikin säestyksellä ja riisun itseni. Vilkaisen itseäni kokovartalopeilistä ja näen vartaloni ja lämmöstä hehkuvan ihon. Olen valmistellut tätä koko päivän ja toivon koko sydämestäni, että mies pitää ajatuksestani. Puen ylleni pienen satiinisen kimononi, joka häthätää ylettää pakaroitteni alapuolelle. Kiedon hiukseni sekaiselle nutturalle takaraivolleni ja laitan huuliini mansikanmakuista huulivoidetta. Vilkaisen vielä kerran peiliin ennen kuin siirryn olohuoneen sohvalle odottamaan miestä saapuvaksi.

Ehdin hetken istua ja räpellän hermostuneesti sormiani edestakaisin, kun eteisen ovi käy. Kuulen takin kahinaa, kenkien äänet, kun ne putoavat lattialle, pois jaloista. Mies heittää salkkunsa eteisen pöydälle selkeästi kireänä työpäivän jäljiltä ja näen hänen varjonsa jo, kun hän kurkistaa ensin keittiöön, makuuhuoneeseen ja vihdoin suuntaa minua kohti olohuoneeseen. Näen hänen ilmeensä, hänen mitään sanomatta pystyn tulkitsemaan kasvoilta yllättymisen, häkellyksen ja lopulta hänen kasvoilleen leviää hymy, joka valtaa hänet silmiä myöten. Istun sohvalla hänen tullessa luokseni, hän jää seisomaan eteeni ja minä silitän hänen reisiään. Avaan hänen vyönsä kiduttavan hitaasti samalla kuin vahingossa hipaisen silloin tällöin hänen kaluaan. Lasken housuja hieman alemmas ja samalla nousen seisomaan hänen eteensä.

Suutelen häntä hellästi suoraan hymyileville huulille ja voin nähdä silmissä leikkisän ilmeen, kun hänen kätensä laskeutuvat lantiolleni. Hän nostaa sormillaan pakaroitani hivellen kimononi helmaa ja huokaisee huomatessaan, että sen alla ei ole mitään. Vain paljas ihoni hänen käsiään vasten. Hän vetää minut kiinni itseensä ja suutelee minua kiihkeästi. Minä avaan samalla hänen paitansa nappeja, yksitellen, kiusoitellen.

Lasken irti miehestä ja lähden lantiotani keikutellen, kimononi vyötä availlen kävelemään kylpyhuonetta kohti. Mies tulee perässä virnuillen ja pudottelee vaatekappaleita matkallaan lattialle. Annan kimononi pudota kylpyhuoneen ovella ja jään seisomaan siihen. Alaston, lämmin mies painautuu minua vasten, halaa minua takaapäin kietoen kätensä ympärilleni ja suukottaen niskaani. Tunnen hänen kalunsa selkääni vasten, se on kovettunut mielihyvästä. Hän pitää näkemästään, voin tuntea sen miehen liikkeistä minun vartalollani. Kurkotan nähdäkseni hänen silmänsä, ne välkkyvät kynttilänvalossa ja hymyilevät minulle, minun aikaansaannokselleni.

Laskeudun istumaan sanattomasti ammeeseen, vesi on vielä todella lämmintä ja minun pitää tehdä veteenmeno hitaasti, etten alkaisi irvistelemään veden lähes polttaessa ihoani. Mies tulee perässä, asettuu istumaan selin minun syliini ja minä kiedon sääreni hänen ympärilleen. Hieron hänen hartioilleen öljyä ja annan hellän hoidon työpäivän jäljiltä kireälle miehelle, kokonaisvaltaisen hieronnan. Mies hengittää raskaasti kun vaahdotan hänen hiuksiaan ja hieron hänen päänahkaansa.

Hän kääntyy suutelemaan minua ja kohta istumme ammeen pohjalla vastakkain, jalat toistemme vyötäröille nostettuina. Minä kiedon jalkani tiukasti hänen ympärilleen ja suutelen häntä halulla, kiihkolla ja hellyydellä. Minä niin rakastan olla hänen lähellään, hänen sylissään!

Hänen kätensä seikkailee selälläni, laskeutuu siitä lantiolle, vetää minua pakarastani lähemmäs häntä. Hän nostaa toisen kätensä rinnoilleni ja painaa minut nojaamaan ammeen päätyä vasten. Nostan käteni niskani taakse ja suljen silmäni. Mies valuttaa öljyä päälleni, rintojeni väliin ja antaa sen valua siitä alemmas. Viileä öljyvana tuntuu kiihottavalta ja houkuttelee miehen koskettamaan minua. Hän hieroo molemmilla käsillään öljyä pitkin minua, rinnoilleni ja kaulalleni, vatsalleni ja aina veden alapuolellakin oleviin kohteisiin, lantiooni, reisiini, sääriini. Olen kauttaaltaan öljyn peitossa ja minun on suunnattoman hyvä olla. Oloni on niin kiihottunut, että voin tuntea oman kosteuteni jopa vedessä, mahlani on tiivistä ja ihanaa. Mies ottaa kiinni lantiostani ja pakottaa minut lähemmäs samalla kun itse hivuttaa itseään minua vasten. Tunnen kovana sojottavan kalun varren vasten mirriäni ja annan miehen liikuttaa itseään minua vasten aivan kuten hän vain haluaa. Liukas kalu hankaa koko pituudeltaan minun vakoani ja minä huohotan nautinnosta, vaikka mies ei ole edes sisälläni vielä. Hän nostaa jalkani ammeen reunoille ja minä otan kiinni käsilläni niin, etten valahtaisi mihinkään. Avaan silmäni, näen miehen katselemassa minua samalla kun hän liikuttelee itseään minua vasten, näen hänen käsiensä liukuvan alemmas reisilläni ja tunnen, kuinka veden alla miehen sormet etsiytyvät leikkimään klitoriksellani ja häpyhuulillani. Hän pyörittelee sormiaan taitavasti uurteissani, kohoumissani ja aukollani, että minulta pääsee pieniä nautinnon vinkaisuja aina, kun tunnen pienen värähdyksen alavatsallani. Kalu liukuu jalkojeni välissä niin, että sen herkkä kärki käy aina vedenpinnalla, näky on suunnattoman kiihottava.

Mies ei anna minun vielä laueta, vaan kohottaa itseään ja minua hieman, asettelee kalunsa huulieni väliin ja painaa minua itseään vasten. Minun liukkauteni on häntä vastassa ja hän solahtaa sisääni yhdellä hellällä liikkeellä ja täyttää minut kokonaan. Hän liikuttelee itseään sisälläni, minä myötään hänen liikkeitään ja pian vauhtimme saa aikaa aikamoisen aallokon kylpyammeessa. Vesi roiskuu lantioidemme välistä, miehen on hankala pitää minusta kiinni, kun olen yltäpäältä öljyinen ja liukas.

Hän lopettaa kiivaan, vauhdikkaan naintimme ja nousee ylös minä sylissään. Nousemme varoen yhdessä pois ammeesta ja mies laskee minut istumaan ammeen reunalle. Hän seisoo edessäni mulkku pystyssä sojoittaen ja kurottaa pyyhettä naulasta. Minä en voi vastustaa kiusausta, vaan otan hänen mulkkunsa käteeni ja imaisen sen kiiltävän, punaisen ja herkullisen pään suuhuni. Mies murahtaa yllätyksestä, ottaa minua hiuksista kiinni ja myötäilee suuni liikkeitä, välillä jopa niin, että minä joudun myötäilemään hänen liikkeitään imiessäni häntä. Miehen lantio nykii nautinnon voimasta ja hän päästää ilmaa varovaisesti suustaan, välillä kuitenkin kunnolla huohottaen, hengästyneenä. Toinen käteni leikkii hänen kalunsa varrella ja toisen käteni kynnet painautuvat hänen reiteensä, vaikka yritän hyväillä häntä pakaroista ja reisien takaosasta, nautin suunnattomasti tästä, että saan miehen tuntemaan suurta mielihyvää jostain tekemästäni, sitä paitsi hänen mulkkunsa on aivan ihanan makuinen, puhdas kylvyn jäljiltä ja siinä on vivahdus omia nesteitäni, jotka tekevät makuyhdistelmästä täydellisen.

Mies ähkäisee kuuluvasti ja vetää minut hiuksistani kiinnipitäen irti itsestään. Hyväilen häntä vielä kädellä, kun hän kurottaa jo aiemmin tavoittelemaansa pyyhettä ja heittää sen jalkoihinsa lattialle pehmeäksi mytyksi. Hän laskeutuu polvilleen ja minä siirrän käteni ammeen toiseen laitaan niin, että istun toisella laidalla jo toisesta otan tukea käsilläni, vesi jää höyryämään lämpimästi selkäni alle. Mies kumartuu suutelemaan vatsaani, kiihkeästi, mutta hellästi näykkien ihoani. Hän suutelee lonkkaluiden herkkiä kohtia, lantiotani ja käsillään hän hyväilee reisiäni, kuljettaa sormiaan lähemmäs kohti odottavaa herkkuani. 

Hän tuo sormensa mirrini aukolle ja painaa kaksi niistä sisääni, koukistaen niitä ylöspäin ja minä värähdän nautinnosta. Samalla hänen huulensa ja kielensä alkavat leikkimään turvonneella klitoriksellani, sen ympärillä ja kuulen kiihkon hänen hengityksestään hänen maistellessa minua kiivaasti ja äänekkäästi. Hän imee häpyhuuliani ja työntelee sormiaan minuun kerta kerralta lujemmin, koukistelee niitä niin, että minä tunnen pakahtuvani herkimpäni huomiosta. Hän suutelee molempien reisieni sisäpintoja ja liu’uttaa kieltään minussa, sormiensa seassa. Yllättäen hän lopettaa ja nousee ylemmäs, survaisee kalunsa minuun ja aloittaa hitaat, vahvat työnnöt. Ne yltyvät ja yltyvät ja kuulen korvissani alkavan orgasmin huminan ja naimisen litinän, joka täyttää koko huurteisen kylpyhuoneen. Silmissäni sumenee, puren huuliani ja suorastaan kiljun, kun orgasmi pyyhkäisee lävitseni. Se aaltoilee minussa, sykkii miehen työntöjen tahtiin ja tuskin edes huomaan, kun mies murisee kirosanoja minulle ja purkaa kuuman lastinsa minuun.

Hän nostaa minut takaisin ammeeseen ja tulee seurakseni minua vastapäätä istumaan. Lillumme siellä raukeina, huljuttelemme seksin jälkeiset eritteet itsestämme ja nautimme toisistamme ja hyvästä viinistä.