660659.jpg


Muistatko kun tapasimme? Muistatko miten ihanaa meillä oli silloin? Kaikki oli uutta ja outoa, kun opettelimme tuntemaan. Minä olin vain ujo hissukka, joka pelkäsi valoa ja nähdyksi tulemista – ilman vaatteita. Sinäkin väitit olevasi ujo, mutta etä kuitenkaan ollut, ainakaan niin ujo kuin minä.

Muistatko, kun suutelit minua ensimmäisen kerran? Minä muistan, en voisi unohtaa sitä tunnetta, kun suudelma pakottaa vatsassa saakka ja tunteen jälkeen ei saa avatuksi silmiään täydellisesti, vaan on sokaistunut sille, että tuollainen tunne voi olla olemassa. Ei uskalla liikkua pitämättä jostain kiinni. Ei uskalla ajatella mitään sen enempää, mitä muuta tuo tunne saattaisi tuoda – kun se oikein pääsisi vauhtiin.

Muistatko, kun kerran himokkaassa kiireessä hajotin housujeni vetoketjun? Kuinka jähmetyin paikoilleni ja aloin nauraa hysteerisesti? Muistatko, kuinka housut kuitenkin lähtivät ja suutelit ensimmäistä kertaa lonkkaani ja minä olin menettää tajuntani nautinnosta. Muistan, kuinka lähellä huulesi ja hengityksesi olivat minun hunajaani ja odotin koko ajan, että painaisit huulesi stringieni kosteaa kangasta vasten. Jännitin niin kovin, että sain nieleskellä ja purra alahuultani koko ajan, tärisin kuin horkassa.

Mutta kuule.. Kirjoitan tätä siksi, että haluaisin kokea kaiken uudestaan. Haluan, että suutelet minua kuin ensimmäistä kertaa – täydellä tutkimisenhalullasi. Haluan, että koskettelet minua niinkuin ensimmäisillä kerroilla. Haluan, että otat minut tällä kertaa vaikka siinä auton konepellillä, otat minut heti ja kuvittelet tutustuvasi. Nussisit minua niin, kuin et koskaan olisi nussinutkaan.

Rakastele minua siellä vesiputouksella, missä ensimmäistä kertaa tapasimme. Rakastele minua siellä rantakaislikossa, missä olet aina halunnut, veneessä, laineiden liplatuksessa. Nai minua auton takapenkillä ja vedä minua tukasta. Ota minut takaapäin kuin eläin äläkä anna minulle armoa, älä välitä vikinästäni, minä vain nauttisin. Nuole minua kovaa, koko kielelläsi ja tunge se sisääni niin pitkälle kuin se menee. Etsi sormillasi G-pisteeni ja runkkaa minua samalla kun nuolet. Pure minua reidestä, hartioista, pakaroista, ranteista ja kaulasta ja hengitä korvaani niin, että parransänkesi osuu iholleni aiheuttaen värinää ja kramppeja pitkin vartaloani. Pakota lantioni pysymään paikoillaan kun leikit minulla, ota minut vaikka väkisin, sido käteni ja silmäni, ota minut!

ARGH!

Voisin repiä hiukset päästäni kun haluan sinua niin paljon! Painosi päälläni, ihosi ihollani, suusi suullani tai muualla minussa, ihan missä tahansa. Kyrpäsi minussa sisällä, suussani, kädessäni, ihan miten vain kunhan saan sitä. Tuoksusi sieraimissani ja silmäsi katsomassa minua sillä tietyllä katseella.

Tutustu minuun uudestaan, anna minulle nautinto ja sen myötä tähdet taivaalta ja pimeys raukeudessaan.

Terveisin, Takkutukka