* Näkökulmani esitetystä toiveesta


Kävelen kaupan ovista sisään. Tuttu kassa tervehtii minua ovella ja minä kävelen hakemaan ostoskorin puolen viikon ostoksia varten. Ensimmäisenä kaupassa on vastassa vihannes- ja hedelmähyllyt. Poimin matkaani ensin tomaatteja, banaania ja appelsiineja. Punnitsen jokaisen tuotteen vuorollaan ja siirryn eteenpäin. Hmm.. Kurkkuakin pitäisi ostaa, ehkä jotain salaattiakin?

Siirryn kurkkujen luokse. Näen isoja, paksuja kurkkuja. Tuijotan niitä hetken epäuskoisesti, ennenkuin uskallan ottaa yhdenkään möhkäleen käteeni. Kaikki näyttävät valtavilta! Miten helvetissä joku voi tuoda lavallisen toinen toistaan suurempia kurkkuja lähikauppaani? Tartun yhteen kurkkuun ja epäuskoisena huomaan, että edes sormeni eivät yletä sen ympäri. Tahattomasti hymähdän ja silmiini tulee viekas kiilto. Punnitsen kurkkua ja kun saan siihen liimattua tuotelapun, en edes tajua puristavani sitä kädessäni, ennenkuin tajuan, että minua tarkkaillaan. Joku tuntematon mies virnuilee minulle hyllyn toisella puolella ja minä karahdan korviani myöten täysin punaiseksi.

Jatkan punastellen matkaani ja välillä vilkaisen korissa olevaa kurkkua. Tunnen sen edelleen kädessäni ja huomaan sormieni asettuven ympyräksi, aivan kuin arvioisin sen ympärysmittaa tai halkaisijaa sormieni ympyröimällä alueella.

Maksan ostokseni kiltisti, joudun koskettamaan taas kurkkua ja mieleni valtaa kevyt rauhattomuus. Sama äskeinen tuntematon mies on perässäni kassajonossa ja minä tunnen itseni vaivautuneeksi ja noloksi. Mies virnuilee minulle häpeilemättä ja minä kävelen kiireesti ulos kaupasta.

Kotona puran kassit ja kenenkään näkemättä, piilossa minä otan kurkun uudestaan käteeni. Puristan sitä kädessäni kuin valtavaa kalua ja huomaan pohtivani, miltä tuollainen möhkö tuntuisi jalkojeni välissä, painautumassa sisääni.

Kuljen ympäri asuntoa huomaamatta, että pidän kurkkua kädessäni, sormet kiertyneenä sen ympärille. Olo on jotenkin kiinnostava ja pyörittelen tuota paksua vihannesta käsissäni kuin isoa kyrpää. Ajatuksissani en edes huomaa, kun mies tulee kotiin. Tajuan hänen läsnäolonsa vasta, kun hän on jo jonkin aikaa katsellut touhujani selkeästi huvittuneena. Ensin mieleni valtaa nolostus nähdessäni miehen ilmeen, mutta kun hetken katselen hänen virnuilemistaan, otan leikkisän asenteen ja liikutan kättäni koko kurkun mitalta kuin vetäisin käteen. Mies vuorostaan menee hämilleen ja katselee minua kiinnostuneena, nolona. Kävelen hänen luokseen vihannes kädessäni ja ojennan sen hänelle.

- Leikin jo loppuun, tee sinä sillä mitä haluat, sanon ja näen miehen kasvoille nousevan ilmeen, joka kertoo hänen miettivän kuumeisesti, mitä olen kurkkuni kanssa touhunnut. Aivan kuin hän punnitsisi sitä kädessään ja mittailisi sen lämpötilaa.

Heittäydyn sohvalle makaamaan ja näen miehen laittavan kurkun jääkaappiin. Nuuhkaisiko hän sitä? Totesi, että minä vain kiusasin? Mies tulee luokseni ja laskee kätensä vatsalleni. Värähdän kosketuksen lämmöstä. Mies siirtää kuuman kätensä haaruksiini ja kokeilee minua. Häntä vastassa on kuumat, kosteat pikkuhousuni ja kiihottumisesta turvonnut mirrini. Hän ujuttaa sormensa pikkuhousujen reunan alle ja kokeilee sormellaan liukkauttani. Suljen silmäni ja annan miehelle vallan keksiä mitä tekisi minulle. Miehen sormet pyörivät pillussani, mehuissani ja minut valtaa äskeinen ihmeellinen olo. Mies nousee seisomaan ja katsoo minua.

- Tee minulle niinkuin teit kurkulle. Hän komentaa ja minä nousen istumaan.

Kurkku unohtuu mielestäni kun avaan miehen housut. Hänen kalunsa ponnahtaa housuista kuin miekka, sen kärki on herkullisen näköinen ja kosketan sitä varovasti sormillani. Mies värähtää heti kosketuksestani ja kiedon sormeni hänen kalunsa ympärille. En välitä vallattomasta vertauskohteesta vaan kiihotun ajatuksesta, että minulla on kyrpä käsissäni, kun sitä kaipaan. Mies on ainakin osannut ajoittaa saapumisensa oikein.

Puristan hänen kaluaan ja katson häntä silmiin, katsettani irroittamatta työnnän kielen ulos suustani ja lähestyn sillä kalun kärkeä. Hitaasti, hitaasti kuuma kieleni saavuttaa kiiltelevän terskan ja näen miehen katseessa himon ja kiihottumisen. Hänen silmänsä välkkyvät odotuksesta. Imaisen kalun pään suuhuni ja imen sitä silmät suljettuina. Mies ottaa hiuksistani lujasti kiinni ja ohjailee suutani, huuliani ja kieltäni vetämällä minua hiuksista. Sormien kosketus niskassani, hiuksissani ja toinen käsi ihollani kiihottavat minua suunnattomasti ja otan häneltä suihin häpeilemättä hänen katsettaan. Vilkaisen välillä häneen ja näen hänen lihastensa nykivän ja kuulen hänen murahtelunsa. Näen kuinka hän puree huultaan ja samaan aikaan päästää ilmaa huuliensa lomitse. Leikin hänen palleillaan ja puristelen kalun vartta rytmikkäästi suuni liikkeiden mukaan.

Mies tempaisee minut irti ja tönäisee minut nojaamaan sohvan selkänojaa vasten. Minä katson häntä uhmakkaasti, huuleni ja kasvoni kiiltelevät omasta syljestäni ja miehen eritteistä, nuolen huuliani ja näen kuinka kärsimättömästi mies laskee housujaan lisää. Hän ottaa jaloistani kiinni, vetää minua lähemmäs sohven reunaa ja levittää reiteni kovakouraisesti. Makaan sohvalla kummallisessa asennossa tavara levällään ja näen miehen silmistä selkeän uhman. Hän painaa minua kiinni kovemmin sohvaan ja survaisee sormensa sisääni lujaa. Minä en voi kuin vinkaista ensin kivusta ja sitten siitä tunteesta, miten nautinto alkaa.

Näen silmissäni välähdyksiä kurkusta, voin tuntea, kuinka sormeni eivät äsken yltäneet sen ympäri ja kuvittelen sen suurta muotoa. Mies taitaa arvata mitä mielessäni liikkuu ja lisää yhden sormen sisääni. Tunnen ratkeavani, mutta en nautinnoltani siitä osaa välittää. Mies käsittelee minua kovakouraisesti mutta juuri niin, että minä nautin siitä. Hän nuolaisee minua muutaman kerran klitorikseltani samalla, kun survoo sormiaan minuun. Äkkiä hän lopettaa ja siirtyy nussimaan minua. Kalu tuntuu ihanalta, kun hän runttaa sen sisälleni, kuumuuteeni. Eläimellinen kiihko on vallannut molemmat, en tiedä, johtuuko se kurkusta vai ajatuksesta minusta sen kanssa. Hän nai minua niin että tunnen räjähtäväni hänen käsiinsä. Kiihko on valtava, en ole koskaan kokenut tuollaista, mies on kuin raivoissaan ja hänen ilmeensäkin näyttää sellaiselta, vihaiselta.

Laukeamme yhtä aikaa sohvanreunalle, luonnottomaan asentoon ja huohotamme siinä pitkään.

- Haluatko kurkkusalaattia tänään?