Sara selittää suu vaahdossa uudesta miesystävästään;

... se on niiiiin ihana! Sellainen herrasmies, avaa ovet ja tarjoaa, kun mennään syömään tai kahville. Se ottaa minut huomioon joka käänteessä ja tiedätkö, sillä taitaa olla rahaakin aika paljon... Ja millainen adonis se on sängyssä... Grrrr...!

Kuuntelen hänen paatostaan kyllästyneenä ja kateellisena. Tämä sama juttu on jatkunut siitä saakka, kun Sara tapasi tuon miehen, Jarmon. Itseasiassa, taidan olla jopa hieman kateellinen. Kaipaan niitä aikoja, kun joku availi minulle ovia ja jakoi suudelmia ja halauksia, kosketti minua "ihan muuten vain" ja sanoi suloisia sanoja silitellessään ja katsellessaan minua.

Sara sai olla onnellinen nyt, kun juttu on uusi ja hänellä on paljon nautittavaa. En voinut olla ajattelematta sitä miestä, joka sai minut joskus tuntemaan tuolla tavalla - olin täynnä intoa ja suuria haaveita. Olin koko ajan imarreltu jostakin ja sain kukkia ja iloisia pieniä yllätyksiä.

Nyt kaikki oli kuitenkin toisin ja suhde oli vakiintunut. Niin ärsyttävää kuin se olikin, ainoat suukot päivän mittaan olivat "hyvää työpäivää" ja "hyvää yötä". "Olet ihana" ja "suukotanpanytmuutenvaan" olivat historiaa ja tuntuivat kovin kaukaisilta. Jep. Kateellinen korviani myöten ja jouduin kuuntelemaan lisää kehuja siitä "uudesta miehestä". Ajattelinkin leikkiä hieman sitten hänen kustannuksellaan ja keskeytin hänen höpötyksensä sanomalla kiukkuisesti;

- Jos se mies on kerran niin hyvä kuin sanot, ottakaa minut kimppaan, niin voin kokeilla itsekin sitä herra loistavuutta.

Kuulin selvästi, kuinka Sara henkäisi puhelimeen ja ilmeisesti katsoi luuriin epäuskoisesti, että oliko edes soittanut oikeaan numeroon. 

- No... Köh.. Minun pitää nyt mennä, sai Sara kaottua viimein.
- Heihei.

Sain siis hetken rauhan, mutta parin päivän päästä puhelimeni soi. Minulle ennestään tuntematon numero soitti minulle ja hetken mietinnän jälkeen vastasin jo valmiiksi ärtyneellä äänellä varautuneena lehtikauppiaaseen.

- Heli.
- Hei, Jarmo tässä, muistatko?
- Muistanhan minä, en ole muusta kuullutkaan muutamaan päivään, tokaisin ehkä liiankin topakasti.
- Eh, kuule.. Olit kuulemma ehdottanut Saralle jotain... Hmm, kimpasta? Oletan, että se oli vitsi? Jarmo kakisteli.
- Mistä sitä tietää? Vastasin ilkikurinen virne naamallani, jota Jarmo ei tietenkään nähnyt.
- Voisikohan siitä ottaa selvää?

Mietin hetken että mitä helv..? Ehkä Sara oli jutellut vakavissaan Jarmon kanssa ja todella ehdottanut kimppaa, ihan vain niinkuin miellyttääkseen miestä ja varmistaakseen pysyvyyden tämän kanssa? Ehkä Jarmo oli jo sopinut Saran kanssa koko jutun ja päätti soittaa minulle itse, Herra Loistokkuus! Tsiisus sentään! Kaikkia periaatteitani vastaan sanoin;

- Mikä jottei? Eihän yksi seksikokemus lisää haittaa ainakaan tee?
- No, se on sitten sovittu, tulen hakemaan sinut kahdeksalta.

Puhelu katkesi. Tuijotin epäuskoisena kännykkääni ja mietin mitä helvettiä olin mennyt tekemään. Mitä sanoisin omalle miehelleni? Mitä tekisin, soittaisinko Saralle ja kysyisin mitä tämä nyt oikein tarkoittaa? Mietteissäni aloin kyrpiintyä omaan ajatusmaailmaani ja pieni, eikä niin pienikään piru alkoi nostaa päätään mielessäni. Kun en kerran kotona saa hellyyttä, rajuutta, sanoja, läheisyyttä, kaikkea sitä mitä seksiin kuuluu, miksen hakisi sitä muualta? Miksen antaisi vain mennä, helvetti, kerranhan täällä vain eletään!

Kävin suihkussa ja huikkasin miekkoselle sohvalla, että lähtisin Saran kanssa ulos ja tallasin ovesta pihalle heittäen lentosuukot perään. Tärisin jännityksestä, omaatuntoani soimasi, mutta minähän en antaisi periksi, minä tekisin sen, tekisin mitä pyydetään ja mitä tahansa saadakseni sen, mitä haluan. Olin niin vakaasti päättänyt niin, että tämä olisi kiltin tytön viimeinen ilta kilttinä tyttönä.

Jarmo oli ala-ovella autoineen odottamassa. Hyppäsin kyytiin, vaikka huomasin, että Sara ei ollut autossa. Painauduin tiukasti etupenkille puristaen käsilaukkuani sylissäni, rystyset valkoisina ja sydän pamppaillen edelleen jännittyneempänä. Jarmo jutteli leppoisia ja viattomia koko matkan hänen asunnolleen. Minä sain väkisin väännettyä muutaman sanan sinne tänne ja naurahdettua oikeissa väleissä - jostain kumman syystä paha tuuleni oli kaikonnut jännityksen myötä, ajattelin että näin pitäisi tehdä useamminkin, kaivaa jännitystä jostain niin arkiset murheet eivät tuntuisi niin suurilta.

Tulimme Jarmon asuntoon sisälle, se oli aivan mahtava, tyylikkäästi hyvällä maulla sisustettu ja kovin miehekäs luukku. Olohuoneesta kantautui hiljainen musiikki ja suihku lorisi jossain taka-alalla. Keittiö oli iso, avonainen ja siitä tuli mieleen kaikkien keittiöohjelmien keittiöt isoine kivitasoineen ja hienoine kaasuhelloineen. Sara oli ollut oikeassa, Jarmolla oli todella rahaa. Tai ainakin velkaa - kateus nosti päätään huomaamattani. Näin, kun Jarmo heitti avaimet pöydälle, takin naulakkoon ja riisui kenkänsä, jääden odottaen katsomaan minuun. Vilkaisin häneen ja väkisin puna nousi kasvoilleni ja häveliäs hymy valloitti suuni. En voinut sille mitään, koko tilanne tuntui naurettavalta ja minä idiootti olin mennyt lupautumaan siihen, kaikkineen!

Riisuin takkini, jätin kassini pöydälle ja ujutin kengät telineeseen Jarmon katsellessa odottaessa. Kuulin suihkun sammuvan ja jonkun touhuavan kylpyhuoneessa. Sara astui esiin pelkkä pyyhe ympärillään ja hänen kasvoilleen levisi valloittava, vilpittömältä näyttävä hymy. Hän käveli luokseni ja suukotti minua poskelle ja sanoi;

- Olin aivan varma, että pyörtäisit puheesi ja jättäisit koko leikin.

Olin itse täysin pyörällä päästäni, kun Jarmo tarttui molempiin meihin ja lähti taluttamaan meitä makuuhuoneeseen, joka olikin Makuuhuone isolla M:llä. Jarmolla oli aivan valtava sänky, pylväspäineen ja muhkeine patjoineen. Mahtuisin siihen makaamaan poikittain ihan kevyesti, eivätkä edes kädet ojennettuina riittäisi menemään reunan yli. Huoneessa oli kynttilöitä joka puolella ja ikkuna oli verhottu tummilla verhoilla, jotka päästivät vain hieman valoa sisään huoneeseen. Sänky huoneessa oli ainoa huonekalu yksinäisen tuolin lisäksi, joka oli kuin aseteltuna sängyn jalkopäähän, noin metrin päähän sängystä. Jarmo ohjasi minut siihen istumaan ja silitti hiuksiani hieman samalla, kun Sara kävi sängylle pitkäkseen. Jarmo kääntyi hänen puoleensa ja näin, kuinka hän hellin käsin auttoi pyyhkeen Saran yltä. Jarmo hiveli Saran kaunista vartaloa, sormilla pitkin jokaista kaarretta ja navan kuoppaa. Hän kumartui Saran ylle ja suuteli tätä pitkään, Sara nosti kätensä miehen kaulalle ja veti tätä lähemmäs, kiinni itseensä. Minä katsoin koko tilannetta siitä yksinäiseltä tuolilta, kovin häkeltyneenä ja vaivautuneena. Oli kuin olisin aitiopaikalla katsomassa elokuvan erotiikkakohtauksen kuvauksia, kuin ohjaajana. Näin, kuinka kaksi vartaloa sulautui yhteen suudelman syvetessä ja näin, kuinka miehen vaatteet vähenivät yksitellen. Niin hellää ja täydellistä, niin kaunista ja niin kiellettyä ulkopuolisilta silmiltä. Silti minä istuin paikallani ja aloin lumoutua näkymästä vieläkin enemmän, uppouduin siihen mitä näin.

Mies nousi seisomaan ja pudotti housunsa ja kääntyi minuun päin. Näin Saran kädet kiertymässä miehen ympäri ja pitkät sormet hapuilemassa Jarmon penistä. Sara hymyili minulle samalla kun hyväili miestään, minä katsoin silmät selällään kuinka miestä kiihotettiin silmieni edessä, vajaan metrin päässä minusta. En voinut sille mitään, että aloin nauttia näkymästä. En voinut sille mitään, että kun Sara suuteli miehen reiden sivuosaa ja samalla hyväili kalua, minut valtasi suunnaton himo. Suunnaton himo koskea ja mennä mukaan. Antaa miehelle se osa siitä, minkä takia minä tänne olin tullut alunperin.

Katselin heitä niin haltioissani, etten huomannut, kun joku käveli taakseni, säikähdin suunnattomasti, kun Sara loi silmät minu ylitseni ja katsoi taakseni hymyillen viekottelevasti. Joku painautui hartioitani vasten ja silitti ja puristi minua olkapäistä. Kun yritin kääntyä, hiuksiini tartuttiin ikään kuin kieltona ja tunsin, kuinka kivikova kyrpä painui niskaani vasten. Joku oli paikalla minuakin varten, että nuo kaksi saisivat keskittyä toisiinsa. Joku joka halusi tyydyttää minun himoni. Joku.

Se joku avasi paitani, työnsi sormensa suuhuni maisteltavaksi, silitti ja tukisti, antoi minun katsoa sängylle siirtynyttä pariskuntaa ja heidän naintiaan. Se joku puristi hellästi nännejäni, näykki olkapäätäni ja suuteli niskaani. Se joku veti käteni kyrvälleen ja antoi minun hyväillä sitä. Kuulin murahduksen takaani, kun puristin kalua hellästi ja hieman kovemmin ja tunnistin äänen. En voinut uskoa sitä ja halusin vilkaista taakseni tietääkseni, olinko kuullut oikein. Käänsin päätäni taaksepäin ja sain tuntea tutut huulet, jotka aiheuttivat minulle ne suunnattomat sähköiskut silloin joskus. Ne huulet suutelivat minua samalla lailla, kuin silloin joskus, kun kiihko oli ollut jokapäiväistä. Minun mieheni!

Hän siirtyi eteeni ja nousin seisomaan suudellakseni häntä. Hän riisui minut siinä, huohotusten ja toisen parin edessä. Käänsin hänet ympäri ja painoin hänet sängylle rajusti kaatuen itse hänen perässään. Asetuin hajareisin hänen päälleen ja ohjasin hänet yhdellä tutulla liikkeellä sisääni, otin hänet heti. Kiihko katsella toista pariskuntaa yksin - sitten tutun ihmisen kanssa antoi minulle jotain niin mahtavaa voimaa, että tunsin eläimen murisevan vauhkosti sisälläni. Polvellani saatoin tuntea Saran reiden kosketuksen, heidän rytminsä. Painoin kynteni mieheni rintaan ja huohotin oman rytmini tahtiin. Mieheni tarttui minua pakaroista kesken kaiken ja veti minua ylöspäin, lantiotani kohti hänen kasvojaan. Hetken, siinä kaiken keskellä, toisten nähden minua nolostutti ajatus tulla nuolluksi siinä, mutta annoin mennä ja nousin hänen kasvoilleen. Kun terävä, kuuma kieli lipaisi pilluani ensimmäisen kerran, olin menettää hallintani ja vinkaisin ääneen nautinnosta. Saran käsi etsiytyi reidelleni ja siitä pakaralleni, vai oliko se kenen käsi, en voinut olla varma, kaikki olivat kosketusetäisyydellä. Hullaannuin mieheni suusta niin paljon, että aloin liikuttaa itseäni siinä, hänen kasvoillaan ja suunsa vietävänä. Mies nuoli minua sellaisella vimmalla, minkä voisi luokitella ahneudeksi, se tuntui tajuttoman hyvältä, vielä vieraat äänet, vieraat huokaukset ja kaikki, mikä ihmeellinen tunne!

Mies käänsi minut ympäri ja otti takaapäin, näin toisen parin tekevän samoin. Sara otti kädestäni kiinni, vikisimme nautinnosta samaan aikaan ja uskomatonta, mutta näimme samat tähdet, saman ilotulituksen ja saman tajunnan hämärtymisen.

Loppu oli pelkkää nautintoa. Makasimme vain tyytyväisinä koko nelikko sängyllä ja olimme hiljaa, ihmeissämme, kunnes Jarmo rikkoi hiljaisuuden.

- Otetaanko uusiksi?