Istun miehen sylissä hajareisin, kietoen jalkani hänen vyötärölleen. Käsillä hyväilen hänen niskaansa ja huulillani suutelen hänen vaativia huuliaan. Välillä huuleni eksyvät hänen kaulalleen, kielenikin villiintyy leikkimään siellä, värisevällä iholla.

Mies pitää kiinni pakaroistani, liikuttaa minua varovaisesti, hellästi ja välillä voimakkaasti päällään, kaluaan vasten. Tunnen kiihottumiseni kosteutena stringeissäni, märkyytenä ja kuumuutena mirrissäni.

- Minun pikkarini ovat ihan kosteat, kuiskaan miehelle.

Mies pysähtyy kaikessa tekemisessään ja vilkaisee minua kiihottunein silmin. Äänekäs hengitys kuuluu aivan kaulallani ja tunnen käsien puristavan minua aavistuksen kovempaa.

- Saanko koskea?

Nyökkään ja nousen hänen eteensä seisomaan. Hän avaa vyöni, napin ja hitaasti vetoketjunkin. Hän valuttaa avoimia farkkujani varovaisesti alaspäin, hitaasti, aivan kuin haluaisi kiduttaa meitä kumpaakin odotuksella ja viivytyksellä. Ensin näkyy pikkuhousujeni kaulus, kirkkaansininen harsomainen kangas, sen alta vähän varjostumana karvoitustani. Mies raottaa housujani jalkovälistä niin, että hermostuneet kylmät sormet hipaisevat häpyhuuliani ja housujen saumat hankaavat kiihottavasti, kun hän vetää housuja sivuun, pois tieltään.

Kuin hetken hän ihastelee näkymää, työntää yhden sormensa suorana suoraan sisälleni, märkyyteeni ja kuumuuteeni. Mirrini sykähtää hänen sormensa ympärillä, kun hän koettaa valmiuttani. Mies vetää sormensa minusta ja tuo sen kasvojensa eteen. Hän pyörittelee kahden sormensa välissä kiiltävää pisaraa ja murahtaen vetää nopeasti farkkujani alemmas. Hän työntää huulensa kiinni paljaaseen mirriini ja minä vinkaisen nautinnosta tuntiessani hänen sänkensä ajellulla, paljaalla ihollani.

Kieli etsiytyy tiukkaan jalkoväliini, nuolaisee mirriäni pitkittäin muutaman, kiihottavan kerran ja minä tunnen silmissäni sumenevan. Mies levittää hieman jalkojani ja työntää sormensa sisääni. Minä puristan häntä olkapäistä ja vingun nautinnosta. Hän liikuttelee sormiaan, kieltään, nopeasti, hitaasti, vuorotellen kuin kokeillen, mistä minä pidän ja kiihdyttää tahtiaan, kun huomaa, että minä olen saamassa.

Laukean räjähtäen hänen kasvoilleen ja sormilleen. Minun on pakko istuutua lattialle, eikä mies laske sormiaan minusta, ennenkuin sykkimiseni on loppunut kokonaan. Hän maistaa sormiaan, auttaa minut ylös ja suutelee minua.

- Maistut ihanalta.