Meillä on mukavaa. Nautimme ystäviemme hyvästä seurasta, paljon naurua, hyvää musiikkia ja ruokaa ja juomaa. Pieni nousuhumala tuo minulle aina tullessaan himon. Sellaisen himon, mikä vie mennessään ja pienikin vihjaava katse oikealta ihmiseltä vie minut nautintoa kohti.

Istun Hänen vieressään. Hänen kätensä on reidelläni ja sormet tekevät pientä ympyrää siinä, hivellen. Nauramme ystäviemme kanssa, välillä vilkaisen Häntä ja Hän katsoo vuorostaan takaisin minuun kuin kysyen, mitä mielessäni liikkuu.

Pieni suukko. Maistan Hänen huuliaan ja olen valmis tekemään mitä tahansa saadakseni juuri nyt.

- Tekeekö sinun mieli? Hän kysyy kuiskaten korvaani.

Minun vartaloni värähtää ja tunnen sillä hetkellä kosteuden housuissani. Mirrini on kuuma, turvonnut ja vetinen ja minun on erittäin vaikea istua paikoillani rauhallisena.

- Minä käyn vessassa, sanon ystävilleni ja luon samalla Häneen vihjaavan katseen. On hänen tehtävänsä keksiä peitetarina, jotta hän pääsisi luokseni kohta.

Seison WC:ssä. Odotan. Kuulen lähestyvät askeleet ja hiljaisen koputuksen ovella. Avaan sen varovasti ja vedän Hänet kanssani sisälle ja lukitsen oven. Hän suutelee minua kiihkeästi ja samalla pujottaa kätensä housuihini. Hän kokeilee märkyyttäni ja painaa housut pois jaloistani. Kun minä potkin omiani nilkoista irti, Hän työntää minua taaksepäin, kohti seinää. Hän suutelee rintojani, puristaa minua pakaroistani ja siirtyy suutelemaan vatsaani samalla kun painaa minut seinää vasten. Minä nostan toisen jalkani lavuaarin reunalle ja tarjoan herkkuni Hänen suulleen ja käsilleen. Hänen toinen kätensä puristaa pakaraani, toinen leikkii mirrini lähellä kuin valmistautuen hyökkäykseen. Odotan Hänen sormiaan, mutta saankin ihanan kielen, ihanat, kuumat huulet. Olen tuskallisen kiihottunut kun Hän alkaa nuolla minua, lopulta työntäen myös kaksi sormeaan sisääni, suoraan alapuoleltani. Kiihottavaa seistä siinä tavara levällään ja tarjota se Hänelle ihan kokonaan.

Laukean odottamatta ja huomaan miettiväni, että pysynkö edes pystyssä. Voin kuulla itseni huohottavan hiljaa, tukahduttavasti, ehkä pientä vikinääkin kuuluu, kun jokainen orgasmin aalto on viedä lattialla olevan jalan altani.

En edes ehdi rauhoittua, kun Hän siirtyy vaativana suutelemaan huuliani ja samalla avaa housujaan minun edessäni, minun odottaessani siinä Hänen edessään. Suutelu on kiihkeää, hätäistä ja samalla vaativaa.

Tunnen vielä sykkiväni aaltomaisesti, kun otan Hänen housuistaan paljastuvan kalun käteeni ja puristan sitä, tunnustelen sen ihanaa kovuutta ja kuumuutta. Tuntuu siltä, että kalu sykkii minun kädessäni, puristuksessani ja odottaa lisää. Hän huokaisee ja vie kalunsa mirrini huulille, hieroo sitä edestakaisin siellä hetken liukkauden löytämiseksi ja työntyy yhdellä, rajulla liikkeellä sisääni. Orgasmini saa lisää vauhtia, kun Hän kiihdyttää tahtiaan ja nussii minua voimakkaasti, hitaasti huohottaen samalla. Minä voihkin ja teen kaikkeni pysyäkseni pystyssä, kun Hän pikkuhiljaa kiihdyttää tahtiaan ja huohottaa äänekkäämmin. Puristan Häntä hartioista, kynteni uppoavat Hänen ihoonsa ja Hän ärähtelee työntöjensä tahdissa.

Saan pitkän, huojuttavan orgasmini lopun samalla kun Hän pidättää hengitystään nautintonsa edessä ja laukeaa kovana sykkien sisälleni. Kuumat eritteemme sekoittuvat toisiinsa sisälläni ja suutelemme kiihkeästi, hengästyneinä.

Pikaiset pesut, hengitysten tasaantuminen ja pikaiset suudelmat vielä ja Hän poistuu virnuillen ylimielisesti WC:stä. Minä katselen itseäni hetken peilistä ja tasoittelen meikkini ja liityn taas ystävieni seuraan.

Hiding. That's what I like.