*Toivekirjoitus, Hehkuvainen

Ilma ulkona on lämmin ja kello näyttää kahdeksaa aamulla, kun alan kuulla remonttimiesten kolinoita pihan puolelta. Parvekkeen ovi on ollut koko yön auki ja sen kautta ulkoa tulevat äänet kantautuvat pitemmänkin matkan päästä kaikuen asuinrakennusten seinistä.

Makaan sängyssäni vain ohut peitto suojanani ja kuuntelen kolinoiden lomassa kuuluvaa aikaisen linnun laulua. Nousen ylös, käyn suihkussa ja keitän itselleni kahvia. Rutiininomaiset lomatoimeni sujuvat huoletta ja kävelen asunnossani alasti, tottuneena siihen, että saan olla rauhassa. Käyn hetkeksi loikoilemaan sänkyyni ja suljen silmäni. Lähempää, jostain alemmasta kerroksesta kuuluu puhetta. Miellyttävä miesääni ja hänen remakka naurunsa. Huomaan nauttivani kuulemastani ja mielikuvitukseni alkaa laukkaamaan. Kuvittelen miehen ulkonäön, ruskettunut, hieman huoleton olemus ja voimakkaat, lihaksikkaat kädet joissa työkalut pysyvät ja toimivat kunnolla.

Kuvittelen ne voimakkaat käsivarret ja itseni nojaamaan niihin. Kuvittelen ne pitämään itsestäni lujasti kiinni, vetämään puoleensa, kiinni lihaksikkaaseen, ruskettuneeseen vartaloon, joka vaatii minua ottamaan sen ja antamaan kaikkeni. Kuvittelen vahvat kädet leikkimään ihollani kiusoittelevan hellästi, silittämään ja hivelemään. Tunnen ajatuksissani voimakkaan parransängen ihollani, kun kuvittelen miehen suutelemaan minua, kaulaani, rintojani ja vatsaani. Saatan tuntea hänen huulensa ja kuuman hengityksensä mirrissäni, kun hän painaa suunsa minuun kiinni ja nuolaisee minua märällä, kuumalla kielellään.

Kuin huomaamattani olen vienyt sormeni leikkimään uurteisiin ja turvonneelle klitorikselleni. Hankaan itseäni ja pyöritän sormea herkimmissä paikoissa ja annan mielikuvitukselle vallan, huomaamatta lainkaan, että joku on nostanut tikapuut ikkunani viereen ja ne heiluvat siihen malliin, että joku on kiipeämässä niitä pitkin ylös, ilmeisesti raappaamaan ikkunanpuitteitani.

Leikkini jatkuu kiihkeänä, mirrini on märkä ja kuuma ja kiemurtelen sängylläni selälläni oman käteni tahdissa, sormieni leikkiessä villisti kiimaisissa nesteissäni. Olen antautunut itselleni täysin siemauksin, enkä tajua ulkoisesta maailmasta mitään – kunnes kuulen koputuksen. Ensin se on varovainen, mutta toisella kerralla kaikki liikkeeni pysähtyy kerta laakista ja jäykistyn paikoilleni uskaltamatta avata silmiäni. Käännän pääni varovasti koputuksen suuntaan ja tunnen kuumotuksen leviävän pitkin vartaloani aina kaulalleni ja siitä poskilleni saakka. Avaan silmäni nopeasti ja häkellys kouraisee rintaani, kun pelkoni osoittautuu todeksi, ikkunan takana todellakin on joku, en näe tarkasti, koska aurinko paistaa hänen takapuoleltaan näyttäen ikkunasta ainoastaan miehekkään silhuetin.

Riuhtaisen peiton suojakseni, nousen rivakasti ylös ja kipitän toiseen huoneeseen suunnaton nolostus hartioillani. Painaudun turvallista, piilossa olevaa seinää vasten ja puren huultani, poljen lattiaa hiljaa jalallani ja kiroan mielessäni. Kuitenkin kasvoillani on pieni hymy, ilkikurinen hymy ja pian kevyt kikatus pulppuaa kurkustani. Minun on pakko kuitenkin kohta mennä makuuhuoneeseen, koska jokaikinen vaatekappaleeni on siellä. En minä voi pelkkä peitto päälläni lähteä karkuun mihinkään! Alistun ja kurkistan huoneeseen, sen ikkunaan ja näen miehen raapimassa ikkunankarmeja. Hän huomaa minun epätoivoisen piilotteluni ja vilkuttaa minulle. Häkellyn ja nykäisen itseni takaisin nurkan taakse. Puhallan hiuksia kasvoiltani ja tuskastun ajatuksistani ja pakosta, joka minut valtaa. Minun on pakko päästä hakemaan vaatteita.

Rohkaisen mieleni ja kävelen naama punaisena makuuhuoneeseen peitto ympärilläni vältellen katsomasta ikkunaan. Mies ei olekaan enää siellä, huomaan sivusilmälläni ja hiivin kurkistamaan ikkunaan. Samassa kuulen koputuksen parvekkeelta. Hämmennyn täysin ja menen peitto päälläni takaisin olohuoneeseen. Mies seisoo parvekkeellani ja virnuilee minulle. Luottavaisin mielin kävelen ovelle ja virnuillen miehelle takaisin.

Seisomme siinä hetken vain katsellen toisiamme ihmeissämme hymyillen. Mies on komea, ei ihan sellainen, minkä näin fantasiassani, mutta kunnollinen kuitenkin. Nappaan häntä kiinni rinnuksista ja vedän hänet kiinni itseeni. Hän tuoksuu remonttimiehelle, maalille, ehkä vähän jollekin muullekin kemikaalille, mutta se miehinen tuoksu kiihottaa minua. Hän ottaa kiinni vahvoilla käsillään minua peiton verhoamista pakaroista ja kumartuu suutelemaan kosteita, turvonneita huuliani. Suudelma on kova ja vaativa, raju ja samalla hellä. Hän suutelee taitavasti ja minä kiemurtelen hänen tahtiinsa, hänen kätensä pakaroillani, minun käteni pitämässä häntä kiinni rivelyksistä.

Istutan miehen sohvalle ja istun itse häntä vastapäätä olohuoneen pöydälle.

-Haluatko katsella lisää?


-Mhhh..

Miehen vastaus kertoo kaiken hänen ajatustensa juoksusta. Putkiaivot toimivat tällä hetkellä tämän haaruksissa ja päätän kiusata häntä lisää ja annan peiton laskea tällä kertaa häpeilemättömän seksikkäästi ja avoimesti. Se valahtaa pöydälle lantioni ympärille ja avaan ristityt reiteni miehen edessä. Hänelle paljastuu sileäksi höylätty, herkullisesti kiiltelevä vakoni ja kuulen ynähdyksen miehen suusta. Hän ei saa katsettaan irti haaruksistani ja murahtaa liikahtaen ahdistuneesti, kun painan sormen kiilteleviä mehuja tihkuvaan mirriini. Annan sormeni leikkiä häpeilemättä, estoitta ja suljen silmäni tavoitellakseni toisenlaista fantasiaa mieleeni. Miehen kuva piirtyy silmiini ja kuvittelen hänet leikkimään oman sormeni sijasta herkimpääni, kuvittelen hänet nuolemaan minua kiihkeästi ja hellästi, ahmimaan minua siihen pöydälle.

Olen niin kuvitelmieni vallassa, että en edes osaa hämmentyä, kun tunnen käden reidelläni. Varovaisesti, kuin kokeillen, se siirtyy ylemmäs, oman käteni rinnalle leikkimään. Sormet ovat karheat, paksut ja pitkät. Ne painautuvat sisälleni varovasti, samalla tunnen huulet reiteni sisäpinnalla, hampaat hankaamassa ihoani ja kielen varovasti maistamassa hennon karvoitukseni yläpuolelta. Kuin lupaa pyytäen hän hivuttaa huuliaan lähemmäs ja varovasti kielellään koettaa klitoristani, joka on paisunut suureksi, herkäksi ja punaiseksi. Kieli leikkii siinä, sen ympärillä ja sormet painuvat kerta kerralta syvemmälle, kerta kerralta lujemmin. Painan itseni pöytää vasten käsiini nojaten, taivutan itseni taakse ja antaudun täysin tunteelle, fantasialleni, johon vieras mies ottaa osaa. Hän leikkii vaoissani, nyppylöissäni ja valloittaa minua hetki hetkeltä lisää. Hän työntelee sormiaan sisälleni, mehuilla liukastettuun mirriini tasaiseen, kuumottavaan tahtiin ja pyöritän lantiotani pöydällä hänen sormiensa liikkeitä vasten, häntä vastaan ja taas kauemmas. Rytmit minun ja hänen sormiensa välissä sulautuvat yhteen, hänen kielensä leikkii tahdissani ja laukean kouristellen hänen käsiinsä, omalle olohuoneen pöydälleni. Mies nuolee minua vielä huippuni läpi ja saan siitä suuren nautinnon. Väreet eivät tunnu loppuvan ja sormet sisälläni tuntuvat jatkavan ikuisuuden leikkiään.

Kun hän vihdoin nousee katsomaan minua naama märkänä mehuistani, hänen ilmeensä on häkellyttävän tyytyväinen.

- Olisiko huomenna minun vuoroni nähdä oma uneni?


- Mhhh...

Vastaan raukeasti hymyillen ja saattelen miehen takaisin parvekkeelle jatkamaan töitään.