Hän painaa minut seinää vasten, suutelee ahneesti, lujaa ja kuiskaa minulle, että minä olen ihana ja hän rakastaa minua, mutta tänään ei olisi tarjolla mitään hellää. Minä hymisen, värisen siinä hänen alistamanaan ja katson häntä tiiviisti silmiin purren alahuultani.

Hän nostaa toisen jalkani polvitaipeesta kiinni pitäen vyötärölleen, kouraisee pakaraani rajusti ja toisella kädellä tukee meidät seinää vasten. Minä kehrään hänen painonsa lamaannuttamana kuin kissa ja huokaisen ääneen. Hän nostaa minut ilmaan, syliinsä ja kaataa minut sängylle. Minä katson häntä tiiviisti leikitellen ja hän avaa housunsa edessäni. Hän on jo valmis, näen kuinka kalu kiiltelee makuuhuoneen kattovalossa ja minun tekisi mieli maistaa sitä. Ihan heti, nyt.

Hän vetää collegehousuni pois jaloistani yhdellä riuhtaisulla, siirtää pikkuhousuni sivuun ja sormillaan leikkii haaroissani. Hän katsoo riettaasti tekemisiään, aivan kuin maistellen minua mielessään ja upottaa kaksi sormeaan minuun tarkkaillen ilmettäni. Huokaisen, lantioni lihakset jännittyvät ja silmäni menevät hetkeksi kiinni, ihan vain hetkeksi, mutta sen verran, että ne paljastavat nautintoni.

Hän polvistuu jalkojeni väliin, kouraisee rintaani paidan läpi, hieroo hetken kaluaan saadakseen kiilteleviä pisaroita sen kärkeen ja survaisee itsensä kätensä avustuksella sisääni yhdellä rajulla liikkeellä. Minä vinkaisen lähes kiduttavan nautinnon ansiosta ja anelen miestä jatkamaan kun hän lopettaa ollessaan niin syvällä, kuin vain mahdollisesti pääsee.

- Mitä sinä haluat? hän kysyy.


- Että sinä panet minua, kuiskaan.


- Mitä?


- Että sinä panet minua, sanon hieman kovemmalla äänellä.


- Sinun pitää oikeasti sitä haluta.


- Minä haluan että panet minua! Pane minua!

Mies aloittaa hitaasti saaden minut kihelmöimään. Samalla hän nostaa paitaani niin, että rintaliivini paljastuvat ja hän pääsee puremaan herkkää ihoani. Hän näykkii ja minä huohotan hänen työntöjensä tahtiin. 

Hän nousee pystyasentoon, nuolaisee sormiaan ja painaa peukalonsa klitorikselleni, pyörittää sitä siinä samalla, kun nussii minua. Hän kiihdyttää sormiensa tahtia samalla kun kiihdyttää lanteidensa liikettä. Kerta kerralta hän survaisee kalunsa kovemmin minuun ja minä tunnen räjähtäväni. Pidän käsilläni kiinni peitosta pääni yläpuolella ja vaistomaisesti piilotan hieman kasvojani, puren vahingossa käsivarttani ja tunnen kuinka kuiva suuni on läähättämisestä, mutta en anna sen haitata vaan nuolen huuliani lisää.

- Minä tulen ihan kohta...

Mies murahtaa osoittamatta sanojaan minulle ja henkäisee syvään tietäen, että ne ovat minulle kuin taikasanat. Samassa tunnen, kuinka orgasmin ensimmäinen aalto iskee minuun, herkkänä, vuolaana ja valmiina kasvamaan entistä vahvemmaksi. Toinen ja kolmas aalto saavat minut haukkomaan henkeäni, pidättämään sitä ja jännittämään kaikki lihakseni. Selkäni kaartuu sillaksi sängyn toisen puolen ylle. Neljäs aalto saa minun silmäni muljahtelemaan ja kirjavat sadat pilkut pyörimään näkökenttäni pimeydessä. Miehen entisestään paisunut mulkku liikkuu sisälläni koskettaen juuri oikeita paikkoja ja turvonnut mirrini saa minut tuntumaan entistä tiukemmalta. Mies jatkaa hyväilyään sormellaan, kunnes voimakkaimmat supistukseni ovat hänelle liikaa. Hän laskeutuu päälleni ja parilla hitaalla, vahvalla työnnöllä hän saattelee itsensäkin loppuun saakka.

Sykimme sisäkkäin sängyllä ja huohotamme samanaikaisesti. Hän nousee päältäni, riisuu minut kokonaan ja kantaa suihkuun. Siellä hän pesee hiukseni, orgasmista turran mirrini, ihoni kauttaaltaan ja suutelee minua hellästi. Hän halaa minua ja painaa minut uudestaan seinää vasten.

- Olisiko nyt sen hellyyden vuoro?