Olen vanhempieni taloa ja koiria vahtimassa maalla. Vanhempani lähtivät kolme päivää sitten etelään lomalle ja minä olen lupautunut hoitamaan heidän koiriaan sen aikaa, kun he ovat matkoilla. Isä on jättänyt lapun keittiöön äidin viestin lisäksi.

”Markku on tulossa nuohoamaan keskiviikkona noin kello 15. Keitä hänelle kahvit.”

Muistan Markun jo lapsuuden ajoiltani, vanha herttainen mies hän jo oli silloinkin, oikeastaan ihan perhetuttu. Miksikäs ei kahvia sitten?

Maalla aika kuluu väliin hitaasti, mutta minulla tekemistä riittää koirien kanssa. Teen lähes parin tunnin metsäretken ja olen aivan hiestä märkä, kun saavun kotitalolle. Koiratkin läähättävät kuin viimeistä päivää, kielet pitkällään. Nautinnollista, ajattelen ja menen sisälle jättäen koirat aidatulle pihalle loikoilemaan. Kannan niille sisältä vettä ja istun hetken ulkona portailla hengitellen leppoisaa kesäilmaa ja kuuntelen linnunlaulua ja annan hengitykseni tasaantua.

Menen sisälle ja päätän ottaa suihkun. Kun laitan veden valumaan, kuulen auton äänen. Mietin ettei kello vielä ole kolmea, jos tulija on Markku, hän on selkeästi etuajassa. Ajattelen kuitenkin nuohoamisen vievän sen verran aikaa, että ehtisin käydä suihkussa ja keittää kahvitkin vielä. Äidilläni on aina  pullaa pakastimessa, joten ehtisin nekin hyvin sulattaa mikrossa ennen kuin työmies tulisi hyvin ansaitulle kahville.

Vesi valuu pitkin päänahkaani, kastellen pitkät hiukseni ja minä hieron kasvojani vedellä. Höyry valtaa suihkuhuoneen ja hankaan shampoota hiuksiini. Nautin kuumasta vedestä ja annan sen valua tarpeettoman kauan pitkin ihoani. Kuulen etäältä koirien haukuntaa, kolinaa katolta ja varmistun siitä, että tulija on Markku, joka parhaillaan nuohoaa piippua kolistellen lähes pääni yläpuolella. Pesen itseni ihanan tuoksuisella saippualla ja hientuntu iholtani kaikkoaa veden mukana. Tulee ihanan raikas olo, kun teen viimeisen suihkupyrähdyksen lähes jääkylmällä vedellä.

Kietoudun suureen pyyhkeeseen, jonka olen laittanut odottamaan naulakkoon. Se tuoksuu niin kodilta, että mieleni valtaa kummallinen raukeus ja rentous. Kävelen ulos suihkusta, vilkaisen eteisen ikkunasta pihalle. Siellä seisoo sininen pakettiauto, koirat makoilevat rennosti sen vieressä ja siitäkin päättelen, että tulija on niillekin tuttu. Ne heiluttavat häntiään ja katsovat katolle. Minä raotan ulko-ovea ja varmistan, että minua ei nähdä. Huudan reippaasti, että kun työ on hoidettu,  kahvia on tarjolla. En saa vastausta, mutta luulen, että Markku kuuli sen ja tulee toimensa lopetettuaan sisälle juomaan kahvit ja vaihtamaan kuulumisia, pitkästä aikaa.

En edes muista, milloin olisin Markun tavannut viimeksi, enkä tiedä, miten hyvin vanhempani häntä ovat pitäneet ajan tasalla minun elämästäni. Puen päälleni shortsit ja topin, jonka alle en tarvitse liivejä. Huomaan nännieni nousevan pystyyn viileän sisäilman vaikutuksesta ja saattaahan äskeisellä kylmällä suihkullakin olla osansa asiassa. Hymähdän itsekseni ja menen hyräillen keittiöön välittämättä kovin hehkuvasta olemuksestani.

Laitan kahvin tippumaan ja kaivan pakastimesta pullaa, laitan ne mikroon sulamaan muutamaksi minuutiksi. Pöytään asetan kaksi kahvimukia, sokerin ja maidon. En kuollaksenikaan muista, mitä Markku tapasi kahviinsa laittaa. Niissä mietteissä kuulen kolinaa katolta ja hetken päästä näen tumman hahmon kävelevän tarvikkeineen autolle. Koirat pyörivät hänen ympärillään kuin vanhan tutun konsanaan ja minä katselen hymyillen niiden touhuja, hännän heilutusta ja kuuntelen kevyttä haukahtelua.

Tummanpuhuva tulija lähtee tulemaan talolle päin ja hämmentyneenä huomaan, että tulija ei ole Markku ollenkaan. Näen tumman miehen, nokisine vaatteineen ja mustine käsineen. Silmät näen jo kaukaa, ne ovat tummat ja kertovat miehen olemuksesta paljon. Hän on myös harteikas, treenatun oloinen. Hän on niin komea, että minä jään tuijottamaan mietteliäästi pihalle vielä, vaikka mies on jo ovella. Ryntään nopeasti kurkistamaan itseäni peilistä. Olen raikkaan näköinen, meikitön, suihkun jäljiltä hiukseni ovat sekaisin ja ihoni punottaa vielä hieman lenkkeilyn ja suihkun jäljiltä. Oikaisen pari suortuvaa korvani taakse ja siirryn takaisin keittiöön. Yritän olla niinkuin ei olisikaan mitään ihmeellistä, kun vieras mies saapuu sukkasiltaan keittiöön. Hän jää nojaamaan ovenkarmiin ja minä katson häntä hieman yllättyneenä ja kysyn vilpittömästi missä Markku on.

- Hän on sairaana, selkä niksahti viime viikolla Viitalan katolla.


- Voi sentään! Kävikö pahasti?


- Ei mitään vakavaa, kunhan nyt vähän pääsee papparainen pitämään lomaa, sinne se jäi touhuamaan niiden romujensa kanssa aamulla kun minä hain auton ja välineet.


- Kuinka pitkään hän on lomalla?


- Kaksi viikkoa, minä olen muuten Simo.

Katson häntä hieman nolona ja kävelen hänen luokseen posket punoittaen, ojennan käteni ja esittelen itseni. En tullut ajatelleeksi hänen nimeään, huomaan miettiväni jotain aivan muuta.Yritän pitää keskustelun muualla kuin meissä, meidän nimissämme, missään meidän välisessämme asiassa ja niin me vaan yhtäkkiä seisomme siinä, keskellä oviaukkoa ja pidämme toisiamme kädestä, aivan kuin kummallakaan ei olisi aikomusta päästää irti. Saatan tuntea kipinät välillämme, vaikka en sellaiseen yleensä uskokaan.

Hänen tummat silmänsä, ne katsovat minuun kuin näkisivät lävitseni ja minä alan häkeltyä hänen ilmeestään. Näen sormien nokiset, hikiset jäljet hänen poskillaan ja tumma, nokinen käsi puristaa kättäni. Lähes musta parransänki hänen leuallaan ja tumma, mustanpuhuva kokonaisuus tuntuu saavan minut sekaisin. Tumma mies täydennettynä tuollaisilla silmillä saa minut huomaamaan, että minun alkaa tehdä mieli jotain aivan muuta kuin kahvia.

Simo näkee sen, laskee katseensa hetkeksi ja katsoo kättäni, joka on noen tahrima. Pyyhin sen muitta mutkitta sortsini pakaraan kävellessäni kahvikeittimelle. Nappaan pannun hämmentyneenä ja kaadan meille molemmille mukeihin kuumaa, mustaa juomaa. Minusta tuntuu, että mitään muuta en nyt näekään kuin tummaa väriä joka puolella ja aina kun käännyn mieheen päin, hän katsoo minua noilla seksikkäillä makuukamarisilmillään.

Juomme kahvit ja silmäpeli jatkuu koko hetken ajan. Juttelemme niitä näitä, kuin yrittäen pitää aiheet asiallisina, mutta koko ajan pieni puhe- ja katseleikkimme etenee aivan muualle kuin tyhjänpäiväiseen smalltalkiin. Väittelemme mitättömistä asioista kuin olisimme tunteneet ikämme ja pieni sanailu ja flirtti on kiitollisen aktiivista välillämme. Kun kahvi on juotu, mies nousee pöydästä lähteäkseen ja minä lähden saattamaan häntä ulos. Hän alkaa pukea kenkiä jalkaansa ja minä menen jo edeltä ovelle jääden siihen odottamaan. Katson ikkunasta ulkona makoilevia koiria ja mietin mitä sanoisin tehdäkseni itseni vähän viisaamman oloiseksi. Tällä hetkellä minusta huokuu pelkkä himo ja kesän kuumentama kiima.

Käännyn ympäri ja näen miehen silmät todella läheltä. Niissä on kultaisia pisteitä tummanruskealla pohjalla ja katse niissä on kaikenkaikkiaan leikkisä, mutta vakava. Käyn nojaamaan seinään, painan selkäni sitä vasten, pidän  käsilläni selkäni takana olevasta ovenkahvasta kiinni ja puren alahuultani tuijottaen leikkisästi syvälle miehen ruskeisiin silmiin. Hän tajuaa vihjeeni ja lukee silmistäni täsmälleen, mitä haluan juuri nyt. Hän painaa kätensä molemmille puolilleni ovea vasten ja kumartuu suutelemaan minua. Hän maistuu kahvilta ja pullalta, tuoksuu noelta ja hieman hieltä. Hänen huulensa ovat pehmeät, kuumat ja vaativat. Minä vastaan kiihkeästi suudelmaan ja otan irti kaiken sen hänen huuliltaan, mitä minun on mahdollista juuri tässä, tällä hetkellä saada. Luulen oikeasti, että suudelma on ainoa asia, mikä olisi mahdollinen tällä hetkellä, mutta mies ottaakin kasvoni käsiensä väliin, upottaa kuumat sormet niskaani, hiusteni sekaan. Hetken mietin, kuinka nokiset minun kasvoni ovat käsittelyn jälkeen, mutta suudelma vie minut pian mukanaan jonnekin muualle, enkä voi ajatella mitään muuta, kun tuota kahville maistuvaa miestä ja hänen huuliaan, sormiaan niskassani ja lämpöään vartaloani vasten.

Hän painaa minut kokonaan seinää vasten, vartalonsa minua vasten ja tunnen hänen kovettuneen kalunsa painautuvan vaativasti vasten lantiotani. Lasken käteni selkäni takaa ja annan niiden valahtaa hänen lantiolleen, hänen kiinteille pakaroilleen ja suutelen häntä kiihkeämmin hengittäen hänen suutaan vasten. Hän tuntuu niin hyvältä painoineen siinä minua vasten, hänen kätensä seikkailevat paljailla olkapäilläni ja tunnen hänen kuumien sormiensa tekemät juovat käsivarsillani. Hänen kätensä etsiytyvät minun pakaroilleni ja tunnen hellän kouraisun. Hänen voimakkaat kätensä nostavat minut hetkessä hänen syliinsä ja minä kiedon jalkani hänen ympärilleen, suutelen häntä himokkaasti ja upotan sormeni hänen hiuksiinsa. Suustani pääsee voihkaisu, toinenkin, kun hän hyväilee minua, pitäen minua sylissään ja painaen sormensa housujeni läpi kuumalle, märälle vaolleni. Tunnen sortseihini saakka tunkeutuvan märkyyteni ja tiedän sen saavuttavan myös miehen sormet, kuin kutsuvana kiihkon mahlana, tuntuu kuin se voisi kohta kuumuudessaan ja notkeudessaan valua pitkin jalkojani, kunnolla tarjolle ja juotavaksi. Miehen kova kalu painaa minua ohuen kankaan läpi ja minua himottaa aivan mielettömästi. Hän ahmii huuliani huulillaan, suutelee suutani, kaulaani, hartioitani pienin näykkäisyin ja saa minut voihkimaan nautinnosta.

- Taitaa tytön tehdä mieli, hän kuiskaa korvaani kuin kutsuen minut syvemmälle leikkiin. Alavatsaani kouraisee himosta ja tunnen kuinka märkyys suorastaan pulpahtaa minusta.
- Mistä niin päättelet? kysyn kuiskaten leikkisästi ja kuulen oman ääneni, joka on käheä, aivan kuin kuiskauksellakin voisi yrittää huutaa.
- Tämä kosteus sormissani kertoo vähän jotain siitä, mies kuiskaa minulle ja nostaa minut eteisen apupöydälle istumaan.

Kiedon jalkani hänen ympärilleen uudestaan ja hän kallistaa minua taaksepäin, suutelee kaulaani ja nostaa paitaani helmasta. Nousen takaisin istumaan ja riisun paidan suorastaan hätäisesti ja paljaat rintani, niissä pystyssä sojottavat nännini tarjoutuvat miehen maisteltaviksi, nuoltaviksi. Hän pyörittää kieltään nännieni ympäri ja imasee ne vuorotellen hellästi huuliensa ja hampaittensa väliin. Käsillään hän hellästi kourii rintojani, kohottaa aina nännin suudeltavakseen ja näykkii hellästi ihoani ylävartalollani kauttaaltaan. Vingun nautinnosta ja puren huultani jokaisella hetkellä, kun hänen kielensä tai huulensa osuu johonkin herkempään kohtaan rinnoillani. Pidätän hengitystä ja vuoroin hengitän kiivaasti, kun mies maistelee minua ahnaasti, mutta hellästi. Hänen tumma parransänkensä tuntuu alkukantaisen ihanalta herkkää, kuumaa ihoani vasten.

Työnnän häntä hetkeksi kauemmas, riisun hänen paitansa ja heitän sen rivakasti pois käsistäni. Ihailen paljastuvaa rintaa, se on karvojen peittämä, ei liikaa, mutta miehekkäästi ja iho mustien rintakarvojen alla on tumma, kuin paahtunut. Kaula-aukon kohdalta iho on lähes musta noesta, näen sen sotkeneen myös hänen käsivartensa, joiden pitkiä, vahvoja lihaksia en malta olla hyväilemättä. Kurotan suutelemaan häntä ja tunnen miedon deodorantin tuoksun, painaudun häntä vasten ja vedän hänen lämpöään puoleeni. Nautin siitä, miltä hänen rintakarvojensa karheus tuntuu rinnoillani ja miltä hänen sänkensä minun kaulallani, huulillani. Miltä hänen hampaansa tuntuvat korvanlehdilläni ja kuinka hänen hengityksensä kaulallani saa aikaan kuumia väreitä ja minut vapisemaan kiihkosta. Hän riisuu sortsini ja tarkkailee näkemäänsä riisuen omia housujaan. Hellästi hän suutelee vatsaani ja siirtyy pikkuhousujen reunalle. Hän kuljettaa kieltään niiden sauman alla, niin että kieli hipaisee häpyhuultani ohimennen. Hän huomaa jännittymiseni ja toistaa saman uudestaan ja uudestaan, kunnes otan häntä kiinni hiuksista ja vedän hänen suunsa kiinni housujeni haaroihin. Ensin hän vain hengittää ja alkaa liikuttaa huuliaan siellä, minun häpyhuulteni ja klitorikseni lähellä, juuri ja juuri niitä koskettaen. Vaikka repisin häntä täysillä voimillani itseäni vasten, hän ei taivu vaan pitää itsensä hieman kauempana kuin mitä minä toivoisin hänen olevan. Hän ujuttaa sormensa housujeni reunan alle ja kuljettaa sitä reunaa myöten, antaa ilmaa mirrilleni ja kuin vahingossa hipaisee sormillaan minua.

- Nuole minua, anelen ääneen ja hän kuuntelee lopettamatta toimiaan.
- Taidat haluta sitä aika paljonkin? Simo kiusoittelee kanssani ja saa minut anelemaan kiusaamiseni lopettamista.

Hän lopettaakin, siirtää housuni syrjään ja maistaa minua kuumilla, turvonneilla huulillaan. Hän nuolaisee pitkään, alhaalta klitorikselle saakka ja voihkaisen nautinnosta ja tunnen, että minun on lähes pakko pidätellä itseäni, etten tulisi aivan vielä. Mies maistelee minua, hän nuolee minua ensin varovaisesti, aste kerrallaan ahnaammin. Revin häntä hiuksista lähemmäs, kuin en saisi muutenkin tarpeekseni ja laukean hänen huulilleen rajusti kouristellen ja sykkien voimakkaasti. Tajuntani rajamailla tunnen hänen lopettavan pikkuhiljaa ja nousevan eteeni, tulevan jalkoväliini ja hellästi painamaan kalunsa vakooni. Hän liu’uttaa itseään liukkaudessani ja sentti sentiltä varovasti hän painautuu minuun, niin syvälle kuin pääsee, pohjaan saakka. Värisen nautinnosta vieläkin sykkien orgasmini pauloissa, kun mies alkaa liikuttaa itseään. Kiduttavan hitaasti kookas kalu liukuu sisään ja ulos, kiduttavan varmasti. Makaan selälläni pöydällä ja koskettelen miestä sen verran, mihin yletän. Saan kiinni hänen käsivarsistaan ja kampean itseni ylös, vasten miestä, vasten tuota jumalaisuuden ruummillistumaa ja tunnen kalun muuttuvan sisälläni. Se on kivikova, liukas minun ja miehen mehuista ja rytmimme muuttuu siinä samassa vauhdikkaaksi, kiihkeäksi ja sellaiseksi, missä on mahdotonta ja turhaa enää painaa jarrua. Mihin tässä jarruja tarvittaisiinkaan, kaksi ihmistä luonnollisen, kesän aiheuttaman himon kourissa.

Kiemurtelen miehen tahdissa, liikutan itseäni häntä vasten ja sulaudumme yhteen, rytmimme keinuttaa meitä yhteisessä hurmoksessa. Mies nostaa minut syliinsä ja laskee minut lattialle niin, että hän on koko ajan sisässäni. Karhea matto selkäni alla tuntuu jumalaiselta, hankaavalta ja mies päälläni kuumalta, hikiseltä ja vaativalta. Hän nousee käsiensä varaan ja rakastelee minua kiihkeämmin kuin kukaan koskaan. Vaativasti syvemmälle joka kerta, joka kerta nautinnollisemmin. Hän suutelee rintojani, imee nänniäni ja saa minut voihkimaan ja lähes huutamaan nautinnosta. Tunnen lantioni läykistyvän, tunnen kutisevan tunteen jokaisessa alapääni lihaksessa, kun olen valmis laukeamaan uudestaan. Jäykistyn ja hengitykseni kuulostaa katkonaiselta, kuulen saman miehen suusta, korinan hänen kurkustaan ja tunnen hänen kalunsa kovenevan ja laajenevan entisestään.

Laukeamme yhdessä, huutaen ja repien toisiamme. Mies murisee ylläni ja minä vikisen samaan tahtiin, kun silmissäni vilisee tähtiä. Sykimme päällekkäin ja mies on jossain vaiheessa laskenut itsensä päälleni koko painollaan nojaten vain hieman kyynärpäihinsä. Maistelen hänen huuliaan ja annamme hengitysten tasaantua.

Hän silittää hikisen suortuvan poskeltani ja kantaa minut suihkuun. Katselen suihkussa, miten ihana, komea mies nokisen ulkokuoren alta kuoriutuukaan.

Ehkä kesä ei ole ainoastaan yhtä kertaa varten näin pitkä ja näin kuuma.