Eilisen suudelman lupaus mielessäni odotan miestä saapuvaksi.

Hän tulee luokseni illalla. Hiljaa, niin hiljaa hän koettaa päästä asuntooni omilla avaimillaan, aivan kuin yllättääkseni minut. Istun hiljaa koneella kirjoittamassa ja teeskentelen, että en kuule hänen tuloaan. Helppo on kuvitellakin niin, koska musiikki soi tässä kohtalaisen kovaa.

Tunnen hänen tulevan taakseni. Tunnen hengityksen niskassani ja tunnen hänen kätensä liikuttavan hiuksiani. Odotan suudelmaa niskaan, hänen hengitystään ihoani vasten. Ainoa yllätys on, että hän painaa jääkylmät kätensä niskaani kuumien huultensa sijaan ja minä kiljaisen raivostuttavan tyttömäisesti.

- Sika! huudahdan edelleen hermostuen omasta äänestäni, joka kuulostaa vauhkoontuneelta, leikkisältä teinitytöltä. Koko reaktioni on sairaan lapsellinen, tosin naiivi on hänen kiusauksensakin, minä kun odotin jotain aivan muuta.

Nousen ylös ja jahtaan häntä kädet heiluen, sukat luistaen lattialla ja kikattaen pitkin asuntoa, kunnes hän on ahdistettuna nurkkaan ja valmis puolustautumaan. Hän nappaa kiinni ranteistani, kun minä yritän häntä  väkisin kutittaa. Jollain ihmeellä hän sitoo käteni yhdellä omallaan ja työntää uudestaan kylmät sormensa paitani alle, vatsalleni. Minä saan jonkinsortin tekoraivokohtauksen ja kaadumme molemmat lopulta lattialle keittiön nurkkaan, kaappeja vasten. Hengitän kiivaasti, kuten hänkin ja pidämme kiinni toisistamme, toisaalta kuin hillitäksemme leikkisyyttämme, toisaalta himon vallatessa mielemme, olemme vain lähekkäin ja kuuntelemme toistemme hengityksiä.

Käännyn hänen sylissään niin, että olen siinä sivuttain, kasvoni hänen kasvojensa vieressä. Hengitän hänen poskeaan vasten niin, että huuleni hipovat lämmintä ihoa ja voin tuntea parransängen karheuden huulillani. Hän kääntää kasvonsa minuun, silittää hiuksia ohimoltani, katsoo ja suutelee minua kiihkeästi, kuin ei olisi koskaan aiemmin suudellut. Niinkuin olisimme aina olleet ilman läheisyyttämme ja kuin este sen väliltä olisi poistunut. Aivan kuin kaikki olisi ollut kiellettyä aiemmin.

Suudelma syvenee nopeasti minun vastatessani siihen. Huomaan makaavani selälläni kovalla, viileällä lattialla, käteni vaeltavat hänen selässään, hänen ihollaan paidan alla. Huomaan hänen painavan itseään ja kovaa kaluaan jalkoväliäni vasten. Hän liikuttaa itseääni ja painaa itseääni tiukemmin juuri oikeassa kohdassa ja minä tunnen lämmön leviävän koko lantiooni aallon lailla alkaen herkimmästäni. Tunnen kuumuuden kuumuutta vasten.

Hän riisuu paitani, mutta jättää sen käsieni ympärille, kuin sitomaan niitä ja suutelee huuliani, kaulaani, rintakehääni. Kieli kulkee rintaliivien saumoja myöten, hellästi pidemmälle sitä mukaa minkä liivini antavat myöten. Hän vapauttaa käteni ja siirtyy avaamaan rintaliivejäni. Minä painan selkäni lattiaa vasten estääkseni riisumisen ja virnistän ymmällään olevalle miehelle ilkikurisesti. Hän kuitenkin jatkaa suutelemistani ja saa minut haukkomaan henkeäni kun hän imaisee vielä päälläni olevien rintaliivien alta nännini suuhunsa, nuolee sitä, imee ja näykkää hellästi. Samalla hän hieroo kaluaan vakoani vasten ja minä tunnen olevani valmis vaikka hakemaan tähdet taivaalta, kunhan tuo ihminen naisi minua oikein kunnolla, juuri nyt, juuri tässä kovalla lattialla.

Kuin lukien ajatukseni, minkä hän epäilemättä tekeekin kuunnellen hengitystäni ja voihkimistani hän avaa housuni, repii ne päältäni ja painaa suunsa ohuen kankaan peittämälle kummulleni. Kuuma hengitys tekee minut entistä hullummaksi ja minä kiemurtelen hänen allaan. Hän painaa minua toisella kädellään kylmää lattiaa vasten, toisella kädellä hän siirtää alushousujani syrjään ja painaa kuuman, märän, kiihkeän suunsa mirriini. Hän nuolee, leikkii sormillaan, työntää ne sisääni uudestaan ja uudestaan, suutelee minua koko suullaan ja imee klitoristani, kunnes olen räjähtämispisteessä, enkä osaa enää kunnolla hengittää, pidätän vain odottaen täyttymystäni.

Hän vetää housut pois jalastani, suutelee minua samalla ja auttaa minut ylös lattialta. Hän nostaa minut ruokapöydän reunalle istumaan, riisuu rintaliivini näppärästi, suutelee kaulaani ja rintojani ja hänen sormensa leikkivät minulla kiihottaen taas lähemmäs huippua.

Kuulen vetoketjun äänen. Voin tuntea kuuman terskan mirrini huulilla. Tunnen, kuinka se painuu minua vasten, liukkaudessani uiskennellen hivuttautuu yhä lähemmäs sisäänkäyntiä. Hän pitää kiinni kalustaan ja hieroo sitä minua vasten. Minä istun keittiön pöydällä, jalat levälläni siinä, paljaana ja märkänä, nojaan käsiini ja huohottaen katson vuoroin silmiin miestä, joka leikkii minulla ja itsellään, vuoroin hänen leikkejään. Toisella kädellä hän pitää kiinni kalustaan ja hieroo sen jo nesteistäni kimaltavaa kärkeä mirriini ja toisen käden sormillaan hän leikkii klitoriksellani.

Juuri, kun tunnen lähestyväni huippuani, hän lopettaa taas. Minä alan jo hieman turhautua, kun hän painaa minut selälleni pöydälle ja pitää minut siinä. Hän kumartuu suutelemaan minua ja tunnen jo kalun painuvan minua vasten. Hän nousee kuitenkin ylös, hipaisee peukalollaan huuliani ja hivelee sormillaan leukaani, kaulaani, siitä alaspäin siirtyy rintojeni välistä alas vatsalle. Sormi kiertää napaani ja tunnen yhtäkkiä molemmat kädet lantiollani. Hän vetää minua lähemmäs reunaa ja samalla työntyy yhdellä ronskilla liikkellä sisääni, pohjaan saakka. Hän nostaa jalkani olkapäilleen ja aloittaa naimisen, hitaasti, rauhallisesti, kiduttavasti. Kerta kerralta kovemmin, rajummin ja nopeammin. Hän puristaa lanteitani, suutelee nilkkaani ja huohottaa samassa tahdissa kuin minä. Hän antaa sormensa suuhuni, nuolaisen ja imen tietäen, mihin sitä tarvitaan. Hengästymiseni on yhtä kuuluvaa kuin litinän äänikin välissämme. Huoneessa tuoksuu seksille ja eritteillemme. Sormi vedetään pois suustani ja se siirtyy klitorikselleni leikkimään. Silmäni painuvat kiinni, minä puren huultani ja pidätän hengitystäni. Rajut työnnöt tuntuvat alavatsassani saakka ja minä laukean räjähtäen hänen naidessaan minua keittiön ruokapöydällä. Tärisen, vikisen ja silmissäni vilistää satoja erivärisiä valopilkkuja ja jokainen lihakseni kouristelee ja jännittyy hallitsemattomasti sykkeeni tahdissa.

Mies hidastaa tahtiaan pikkuhiljaa. Voin tuntea kovan kalun liukuvan kiihottavasti sisään, ulos.. Sisään, ulos. Kokonaan ulos. Hän kääntää minut pöydälle vatsalleni, minä pidän kiinni pöydänreunasta ja hiuksistani, vielä huohottaen ja sykkien. Hän levittää jalkojani, hipaisee sormillaan liukkauttani pari kertaa ja työntyy uudestaan rajusti sisälleni. Turvonnut, kuuma, märkä ja pehmeä mirrini suorastaan puristuu hänen kalunsa ympärille ja hän pidättää hengitystään ensimmäisten työntöjen aikana ja lopulta aloittaa kunnon naimisen samalla päästäen ilmat suhahtaen keuhkoistaan.

Minä tärisen kiihkosta pöytää vasten ja tunnen suunnatonta mielihyvää kuullessani miehen hengityksen kiihtyvän. Annan omalle, edelleen jatkuvalle orgasmilleni lisää voimaa ja alan jännittää lantion lihaksiani nautintomme kasvattamiseksi. Tunnen, kuinka miehen kalu alkaa koveta, suurentua ja kuulen, kuinka hän puhaltaa ilmaa suustaan nautinnon merkkinä ja pidättää hengitystään. Miehen kädet puristavat pakaroitani ja hän painelee itseään sisääni entistä hitaammin, entistä syvemmälle, tietäen saavansa suurimman nautinnon niin. En kuule hänen hengitystään oman voihkimiseni lomasta, mutta kun hän puristaa käsillään ja tunnen hänen tärisevän, tunnen liikkeiden hallitsemattoman nytkähtelyn ja kuulen murahduksen, tiedän hänen tulevan. Vielä pari survaisua, ja vapiseva, hikinen ja hengästynyt mies laskeutuu selkäni päälle ja hengittää niskaani vasten kuumaa hengitystään.

Hetken nojaamme hengästyneinä pöytää vasten. Nousemme ylös ja menemme yhdessä suihkuun.

Nice.