Juoksen toiseen huoneeseen vihaisena ja paiskaan oven perässäni kiinni. Istun raivoni vallassa makuuhuoneen lattialla ja itken vihaani pihalle.

- Voi vitunvitun vittu.. vitun idiootti, vaikeroin ja revin itseäni hiuksista.

Oven takaa kuuluu hiljainen koputus ja minä käsken tulijan painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa. En nyt, ei nyt eikä tänään, ei ollenkaan. En halua häntä nyt lähelleni.

Kuulen, kun ovi aukeaa ja mies tulee huoneeseen. Hetken hän seisoo ovenraossa ja katselee minua kuin ei tietäisi, mitä tekisi minun kanssani. En kuule hänen sanojaan, kun hän tulee viereeni ja tarraa minuun kiinni. Minä rimpuilen vastaan ja hänen otteensa vain tiukkenee.

- Anna anteeksi, olen hölmö kun käyttäydyin niin.

Minä raivostun entisestäni ja alan takomaan häntä avokämmenin, kuin torjumaan häntä. Tuijotan häntä uhmakkaasti silmiin ja näen leikkimielisen välähdyksen niissä. Salamana kyyneleet kuivuvat poskilleni ja mieleni valtaa raivonsekainen himo. Mies näkee sen ja heittää minut sängylle, kääntää minut muitta mutkitta selälleni ja ottaa ranteistani kiinni ja pitää ne paikoillaan pääni yläpuolella. Minut on lukittu ja yritän potkia häntä pois, en vain onnistu, mies painaa minua enemmän ja minä olen alakynnessä ollessani paljon häntä heikompi.

Hän painaa huulensa huulilleni, suutelee minua lujasti, väkisin ja minä puren häntä huulesta, niin kovaa, että melkein voin tuntea verenmaun suussani. Mies tempaisee päänsä kauemmas, imaisee huultaan ja siirtyy suutelemaan kaulaani. Ihana, karhea sänki ja kuumat huulet halukkaalla kaulallani aiheuttavat värinää vartalollani ja yritän rimpuilla himoani vastaan. Mirrini litisee jo pelkästä ajatuksesta, että pääsen harrastamaan raivokasta seksiä, nyt heti.

Mies pitää minua käsistä ja minä rimpuilen edelleen vastaan kun hän siirtyy suutelemaan, näykkimään ja nuolemaan rintojani. Minä kiedon jalkani miehen ympärille ja ponnistan kaiken voimani, että saan miehen lennähtämään selälleen. Istun hänen päälleen ja pidän häntä käsistä. Puren häntä leuasta ja olkapäästä ja suutelen lopulta hänen huuliaan vaativasti. Lasken hänen kätensä irti ja hetkessä huomaan miehen riisuvan minua. Otteet ovat kovia, vaativia ja minuun jopa välillä sattuu, mutta se vain kiihottaa minua entisestään. Revin paidan miehen päältä samalla kun hän avaa housujani.

Kiire, aivan mieletön kiire. On aivan pakko, törkeä pakko saada heti. Avaan hänen housunsa, revin niitä alaspäin ja kalu ponnahtaa esiin kovana, kiiltävä pisara terskan pääsää kimaltaen. Näen tilaisuuteni tulleen ja imaisen kalun suuhuni, pyöritän kieltä sen kärjen ympärillä hellästi. Kuulen miehen huokaavan äänekkäästi ja hän liikahtelee allani jännittäen tiedottomasti kaikkia lihaksiaan. Imaisen terskan päätä lujasti vielä ennen kuin vapautan sen suustani. Riisun housuni nopeasti, mies nousee istumaan ja minä tönäisen hänet voimalla takaisin makuuasentoon. Istun hajareisin hänen päälleen, otan kiinni lujasti kalusta ja ohjaan sen sisääni.

Olemme molemmat märkiä, minä omista eritteistäni ja mies minun suuni jäljiltä. Nautinnon huojuttavat aallot pyyhkivät ylitseni samalla hetkellä, kun miehen kalu ylettää pohjaan saakka. Tuntuu niin jumalattoman hyvältä! Minä alan ratsastamisen, puristan kynsilläni hänen olkapäitään ja hän puristaa minua pakaroistani, ohjaa ja antaa vauhtia. Välillä taivutan itseäni taaksepäin, tuen itseni hänen reisiinsä ja pyöritän lantiotani hänen päällään. Kiihko paistaa hänen silmistään ja hän hengittää kiivaasti. Minä pidätän hengitystäni välillä ja vikisen nautinnosta, kun hän näykkii rintojani minun laskeutuessani välillä hieman enemmän hänen ylleen.

Mies tarraa minuun, vetää lähelleen ja kääntää meidät ympäri niin, että hän on minun päälläni. Murahtaen hän ottaa minua kiinni ranteistani ja painaa ne pääni molemmille puolille. Hän tuijottaa minua silmiin kiinteästi, tarkkaillen. Minä katson takaisin uhmakas ilme kasvoillani kunnes hän alkaa nussimaan minua. Työntö kerrallaan hän tunkee itsensä syvemmälle minuun, minä hengitän ainoastaan hänen tahdissaan, hänen työntöjensä tahdissa, jotka kiihtyvät koko ajan. Näen hänen katsovan minua kiinteästi silläkin hetkellä, kun minun silmäni painuvat väkisin kiinni, alan puremaan huultani ja alan vapista nautinnosta. Rintani heiluvat miehen liikkeiden tahdissa, hiukseni hankautuvat alustaa vasten yhteen sumppuun ja minä huudan nautinnosta. Koko vartaloni jännittyy kaarelle hänen allaan, tärisen ja laukeamme yhtä aikaa rajusti, ja sykkien puristumme toisiimme.

Hän vapisee päälläni, minä hänen allaan ja hengityksemme on samanaikaista.