- Otatko mansikoita? Entä shampanjaa?

kuulen hänen kysyvän keittiöstä. Voin jo kuvitella riettaan leikin, jonka saisin mansikalla aikaan, mutta pitäydyn ajatuksessa, että ne ovat oikeasti syötäväksi tarkoitettuja.

Mies tuo mansikat ja jääkaappikylmän shampanjan makuuhuoneeseen, jossa minä istun sängyllä risti-istunnassa hurmaavan seksisession jäljiltä raukeana ja hymyilevänä, tukka ryöppyää hartioiltani takkuisena, hankautuneena sekamelskana pitkin selkääni.

- Oletpa sinä kaunis.

hän hymyilee minulle ja virnistän hänelle takaisin ilkikurisesti ja nappaan mansikan kulhosta.

- Onhan nämä ihan syötäväksi vaan? kysyn virnuillen.
- Joo. Miten muuten sitten?

Tuhahdan huvittuneena miehen mielikuvituksen puutetta.

- Niin ajattelinkin, eihän niille mitään muuta voi tehdä, kuin syödä.

Tunnen miehen katseen, kun otan mansikan suuhun ja leikittelen sillä huulillani, pyöritän kieltäni sen ympäri, suljen silmäni ja yliseksikkäästi puraisen ja imaisen siitä puolet. Voin kuvitella, kuinka mies värähtää vieressäni. Avaan silmäni ja näen hänen kaivelevan mansikan siemeniä hampaistaan ja huuhtovan ne alas shampanjalla. Pienoinen pettymys valtaa mieleni ja ajattelen, että jos toistan kuvioni, olisiko siitä mitään iloa?

Otan kulauksen kuohuvaa ja nuolaisen huuliani.

- Onpa hyvää, tämä yhdistelmä on loistava, huokaan ilahtuneena.

Otan kulhosta toisen mansikan ja asetan sen alahuulelleni, kieleni leikkii nyt siinä päällä. Katson miestä kiinteästi samalla, kuin varmistaakseni, että hän on mukana, ymmärtää mitä yritän ja että hän on valppaana mitä seuraavaksi tulee tapahtumaan. Imaisen mansikan suuhuni uudestaan ja puraisen sen seksikkäästi kahtia.

Mies katsoo minua, virnistää ja purskahtaa nauramaan. Tulistun samassa ja nappaan tyynyn sängyltä ja paukutan puolustautuvaa miesparkaa ihan tosissani, onneksi en omista untuvatyynyjä, ne varmaan kokisivat jonkinlaisen sulkasadon siinä temmellyksessä. Mies nauraa minulle, kaappaa minut käsiensä väliin ja pitää minut paikoillaan. Kun olen rauhoittunut, hän asettaa minut sängylle pitkäkseni, selälleen.- Sinulla on ihana leikkiä.

Ja hän aloittaa leikin. Hän ottaa mansikan kulhosta ja tuo sen huulilleni, antaa minun puraista siitä palan, niin että mansikan mehu saa tippua pieninä pisaroina siitä. Imen suuhuni saamaa palaa ja nautin mansikan mausta. Mies leikkii mansikalla, tiputtelee sen mehua huulilleni, poskilleni ja kaulalleni. Kiihottava, viileä mansikan mehu valuu pitkin ihoani saaden aikaa kylmiä väristyksiä. Hän syö itse loput mansikasta ja ojentaa seuraavan huulilleni maisteltavaksi. Hän härnää, niin etten saisi otetta, juuri kun olen iskemässä hampaani mansikkaan, sen pehmeään mehukkaaseen lihaan, se nykäistään pois suuni ulottuvilta. Turhautuneena ja samalla huvittuneena nostan päätäni kerta toisen jälkeen, kunnes luovutan ja painan takaraivoni tyynyä vasten.

Mies ei annakaan mansikkaa enää minun suuhuni, vaan suutelee herkullisen makuisilla huulillaan minun omiani, suorastaan ahmien huuliani. Hän suutelee mehun leualtani, kaulaltani ja poskiltani. Hän nousee ylleni, alkaa avaamaan nappeja flanellipaidastani, jonka olen pukenut päälleni edellisen lemmenleikin jälkeen. Yksitellen, hitaasti, minua tarkastellen hän avaa nappini paidastani ja sormensa löytävät iholleni, leikkimään. Hän puraisee uutta mansikkaa ja levittää viileää, makeaa mehua muualle vartalolleni ja saa minut nykimään aina, kun uusi pisara putoaa iholleni. Kyllä jääkaappikylmä mehu tuntuu ihanalta kuumalla ihollani!

Suudelmat kiinnittyvät vartalooni, rinnoilleni, vatsalleni, napaani, lanteilleni ja jaloilleni. Minä kiemurtelen sängyllä kiihottuneena, kun hän tiputtaa ensimmäiset mehupisarat paljaaseen herkkuuni, tehden siitä vieläkin makeamman ja herkullisemman maistaa. Tunnen olevani märkä jo muutenkin, mutta mansikka tekee tehtävänsä ja tunnen suorastaan litiseväni, kun hän painaa huulensa minuun, nuolaisee pehmeästi, nautiskellen mansikanmakuista mirriäni. Sormillaan hän raottaa häpyäni ja nuolee minua niin syvältä, kuin vain kielellään ylettää.

Hänen sormensa alkavat leikkiä. Ne pyörivät mirrissäni, käyvät välillä sisällä saaden aikaan litiseviä ääniä ja minut voihkimaan kuumeisesti, himossani. Tunnen viileän muuttuvan kuumaksi, kun mies nojaa ylleni ja painaa lantioni vasten patjaa. Hän ottaa toisella kädellä kiinni koukussa olevasta jalastani ja pitää sen paikoillaan. Hän nuolee, toisen käden sormet etsiytyvät hellästi mirrini aukolle ja sukeltavat syvyyksiin, löytäen sieltä g-pisteeni. Paine alavatsassani kasvaa ja tiedän, että en kauaa tämän leikin seurauksia pysty pidättelemään.

Mies liikuttaa sormiaan sisään ja ulos, tasaista, kiihottavaa tahtia, välillä hän kääntää niitä niin, että ne osuvat herkimpiin paikkoihini. Kielellään hän leikkii klitoriksellani, sen ympärillä, huulillaan välillä imaisee sitä ja häpyhuuliani.

En voi kuin pidättää henkeäni, kun orgasmi vie tajuntani jonnekin kauas, aivan kuin en olisi itse ollenkaan paikalla. Minua huimaa ja jokainen orgasmin aalto vie minua kauemmas itsestäni, tunnen vajoavani, kohoavani, ihan mitä vain, mutta en enää ole paikalla, vaan jossain muulla, nautinnossa.

Havahdun siihen, kun mies silittää ja katselee minua hymyillen.

- Haluatko nyt shampanjaa ja mansikoita?