Hän esittelee minulle innoissaan asuntoaan, leveä hymy kasvoillaan hän kulkee huoneesta huoneeseen. Minä hymyilen vain katsoessani häntä ja hyvä olo valtaa mielen, kun näen hänet niin iloisena.

Saavumme asunnon kolkkaan, jossa on suljettu liukuovi. Hän virnuilee minulle ylimielisesti, saaden minut nauramaan ilmeilleen ja pyytämään jo avaamaan oven. Ovi on tummaa puuta, se liukuu kevyellä käden liikkeellä pois tieltäni. Silmieni eteen avautuva näkymä on häkellyttävä. Takkatuli, kymmeniä kynttilöitä, lattialle aseteltuja tyynyjä ja peittoja mukavan pehmoisen näköisenä kasana ja takan vierellä on lattialla punaviinipullo ja kaksi lasia. En edes huomaa ensin, mutta tyrmistyn, kun mies kiertää kädet ympärilleni takaapäin, ne puristavat hellästi vyötäröäni ja minä vaistomaisesti asetan käteni hänen käsiensä päälle ja puristan sormillani hänen omiaan. Hän painaa huulensa kaulalleni ja hengittää ihoani vasten saaden väreet kulkemaan pitkin selkääni.

- Haluatko saunaan?
- Mmmh.. Mumisen epämääräisesti, tottakai minä haluan.

Toivon, että mies pitää minusta kiinni vielä hetken, mutta hän on liian malttamaton ja suukottaa minua pikaisesti poskelle ja menee kynttilöiden valoon valmistautumaan saunaan. Hän riisuu, heittää vaattensa sohvalle ja minä teen samoin, häpeillen tosin. Kiedon pyyhkeen ympärilleni ennenkuin riisun rintaliivini ja alushousuni. Mies on mennyt edeltä jo, kuulen suihkun kohisevan ja odotan hiljaa käsiäni hypistellen, että saunan ovi kolahtaisi ja hän istuisi jo lauteilla minun mennessäni suihkuun.

Muitta mutkitta kuitenkin huomaan istuvani hänen vieressään lauteilla, pyyhe verhoamassa vartaloani. Mies täyttää viinilasit ja istumme hiljaa nauttimassa saunan lämmöstä. Saunassakin palaa yksi kynttilä, siellä ei ole muuta valoa, enkä voi muuta ajatella, kuin että tunnelma on pökerryttävän romanttinen. Mies juttelee niitä näitä innoissaan asunnosta, minä kuuntelen häntä hymyillen ja lasken irti pyyhkeestäni, joka alkaa käydä vähän turhan kuumaksi. Lasken sen vyötärölleni ja näen, kuinka miehen rento olemus värähtää. Hän hymyilee minulle ja painaa pienen, hellän suukon huulilleni ja kuin lukien ajatukseni hän sanoo minua kauniiksi.

Menemme vilvoittelemaan, käymme ihanalla, suojaisalla takapihalla saakka. Taas saunaan ja siitä suihkuun, yhdessä. Viini rentouttaa minua sen verran, että unohdan minulle niin normaalin vartalon häpeämisen ja olen täysin luonteva. Painaudumme toisiamme vasten lämpimässä suihkussa, halaamme ja suutelemme. Hän ottaa shampooni käteensä ja pesee pitkät hiukseni, hieroo päänahkaani ja silittää liukkailla sormilla poskiani ja kaulaani. Hänen kätensä liukuvat joka paikassa vartalollani ja tekevät oloni pöpperöiseksi, humaltuneeksi muustakin kuin viinistä.

Saamme kiihottavan pesuhetken hoidettua hitaasti, mutta varmasti kiusaten. Leijun pilvissä kuivatessani itseäni, pöllyttäessä märkiä hiuksiani pyyhkeellä ja laskeutuessani miehen perässä lattialle. Makoilemme siinä toisiamme vastapäätä, vain pyyhkeet päällämme ja katselemme toisiamme. Hän nostaa kätensä ja siirtää kostean hiuskiehkuran korvani taakse, pois silmiltäni. Hän jatkaa silittämistäni siirtyen muualle hiuksiin, leikkien sormenpäillään kasvoillani, huulillani, kaulallani. Hän raottaa pyyhettäni, antaa sen valahtaa pois päältäni niin, että paljastun kokonaan. Vartaloni hohkaa saunan jäljiltä vielä kuumuutta ja kynttilän valo antaa sille lämpimän hehkun. Mies hivelee kämmenellään minua kauttaaltaan, liu'uttaa sormiaan pitkin vyötäröni ja lantioni kaarta lonkan päälle. Reideltä alas säärelle saakka, kääntyen samalla jalan sisäpinnalle ja aloittaen matkansa siitä ylöspäin. Reiteni sisäpinta ja koko jalan lihakset jännittyvät, kun miehen sormet hipaisevat häpyäni ohimennessään, suljen silmäni ja nautin saamastani huomiosta.

Mies nousee ylleni, suutelee minua varovasti, kuin testaillen reaktioitani ja kun vastaan suudelmaan, hän alkaa ahmimaan minua koko ajan enemmän. Tunnen pyörtyväni suudelman voimasta, siitä kaipuun tunteesta, joka sisälläni velloo. Haluan häntä niin paljon, ei tämä ensimmäinen kerta ole, mutta erikoinen silti, koska hän on selkeästi panostanut tähän, minun viihtyvyyteeni ja tehnyt tästä kerrasta jollain lailla ainutlaatuisen.

Hän suutelee kaulaani, kuljettaa huuliaan ja kieltään ihollani ja minä vääntelehdin ja huohotan hänen allaan. Hän on siirtynyt kokonaan päälleni, hänen kätensä seikkailevat kosteissa hiuksissani ja hän tuntuu kuumalta, kiihkeältä ja ihanalta. Tunnen hänen käsiensä leikkivän ihollani, tunnen ne joka paikassa ja olen seota kiimasta, kun tunnen hänen asettuvan jalkoväliini. Hän painaa kalunsa vakoani vasten, leikittää sitä siellä, hankaa sitä minua vasten ja saa minut vinkumaan lisää. Viini päässäni pakottaa minut avaamaan silmäni ja näen miehen käsiensä varassa ylläni, tummat silmät kohdistuneena silmiini aivan kuin odottaen katsettani. Puren huultani ja arasti pyydän häntä rakastelemaan minua ja lopettamaan kiusaamisen. Käteni kulkevat hänen vartalollaan, hänen pakaroillaan ja kyljillään, yritän vetää häntä lähemmäs ja aneluni muuttuu suorastaan rukoiluksi, kun tunnen kuuman terskan liukuvan hunajassani, niin lähellä, niin kiusaten. Mies ottaa yksitellen kiinni käsistäni ja painaa ne ei niin hellästi tyynyjä vasten, pääni sivuille. Hän kiusaa munallaan minua, liu'uttaa itseään vaossani tulematta kuitenkaan sisälleni. Tunnen kuumuuden, pakotuksen, joka sykkii jalkovälissäni kertoen suunnattomasta kiihkostani ja nautinnostani. Minun tekisi mieli huutaa, raivota, olen niin turhautunut himostani, enkä malttaisi odottaa täyttymystäni.

Vihdoin, jumalauta, vihdoinkin hän liikauttaa mulkkunsa niin lähelle sisäänkäyntiäni, että yhdellä  lantionliikkeellä saan miehen terskan sisälleni, se solahtaa minuun, minun nesteisiini ja kuumuuteni tuntuen tukahduttavan hyvältä. Minä murahdan ääneen ja selkäni kaartuu mutkalle miehen alla. Mies työntää itsensä minuun koko matkalta, huokaisten itse samalla syvään, lähes ääneen. Minä myötään hänen liikettään lantiollani, jotta saisin hänet niin syvälle itseeni kuin mahdollista.

Hän alkaa nussimaan minua, hitaasti koko mitallaan, kerta kerralla lujemmin ja vaativammin. Hän pitää kiinni käsistäni ja katselee minua ja vuoroin sulkee silmänsä ja puhaltaa ilmaa hampaittensa välistä. Tunnen hänen kalunsa kovenevan sitä mukaa, mitä pidemmälle minun nautintoni etenee, minä tiukkenen ja lantionlihakseni puristavat hänen kaluaan vaativasti. Se liukuu sisääni, ulos ja taas sisään. Minä huohotan ja kiroilen, kun tunnen tutun värinän vatsassani. Mirrini tuntuu kutisevan nautinnolliselta, tunnen tulevani aivan kohta. Mies päästää käteni, murisee jotain tulemisesta ja laskeutuu päälleni, hidasten tahtiaan. Minä tarraan häntä pakaroista ja vedän hänet kerta kerralta hitaasti syvälle sisääni ja laukeamme räjähtäen, äännellen siihen tyynyille. Olemme kuuma, hikinen, toisiimme kietoutunut, hengästynyt ihmissolmu ja hengitämme siinä toistemme ihoja vasten.

Hän kääntyy pois päältäni kyljelleen kasvot minuun suunnattuna ja minä käännyn häntä vasten. Katselemme ja silittelemme toisiamme, vain makaamme siinä ihan lähekkäin ja jatkamme viinin juomista hiljaisuudessa, kynttilöiden valossa. Silmät välkkyen kynttilöiden luomissa valoissa siirrymme takaisin suihkuun ja saunomaan.

Uuden asunnon takkahuone on vihitty käyttöön.