Makaan sängyssäni. Kädet ovat pääni yläpuolella, kiinni sängynpäädyssä ja naru, joka ranteeni sitoo, hiertää ihoani. Silmäni on sidottu ja huoneessa on vähän viileää. Olen alasti, vain huivi, joka on kasvoillani, on minun peittoni. Silmäni ja silmieni kiihko, odotus on piilotettu.

Olen hämilläni, kun kuulen aivan vierestäni ääniä, joita en tunnista miksikään tekemiseksi. Hän tulee viereeni, istuu ilmeisesti lattialle ja puhaltaa rinnoilleni. Hengittää toista rintaani vasten ja laskee huulensa sille. Kieli kiertää nännini kaukaa, mutta kiusoitellen sen ympäri, huulet kutittavat ohi mennessään kiihottavasti ihoani ja hengitys tuntuu polttavalta. Tunnen kuinka ihoni nousee kananlihalle ja henkäisen syvään.

Mies nousee päälleni niin, että hän on hajareisin minun polvieni päällä. Olen lukittu. Se tuntuu jännittävältä ja suunnattoman kiihottavalta. Hän aloittaa hyväilyn sormella, rinnoillani leikkien. Hän pyöräyttää useita kierroksia nännieni ympärillä kuitenkaan koskematta niihin. Minun tekisi mieli kiemurrella, mutta en pysty, koska minulla ei ole voimaa ja Hän on minun päälläni niin etten voi liikkua liikaa, tuskin lainkaan. Hän laskeutuu käsiensä varaan ja ottaa nännini suuhunsa, kiusoitellen ja hengitys tuntuu ihanalta kostealla ihollani. Kieli leikkii rinnoillani ja saa minut yrittämään kiemurtelemista entistä enemmän ja ranteitani sitova naru hiertää yhä kovemmin, kuin se polttaisi.

Hän liu'uttaa huuliaan pitkin ihoani, pitkin vatsaani, ympäri napani. Kieli leikkii ihollani ja Hän maistelee minua, kuin olisin herkku tarjottimella. Nuolee ihoani kuin jäätelöä. Hän saavuttaa herkullisimman paikkani ja upottaa kielensä reisieni väliin, mirrini herkintä matkalla hipaisten. Hänen kielensä saavuttaa kosteuden, märkyyden joka häntä on jo odotellut.

Koetan kiemurrella enemmän itseäni auki, enemmän tarjolle, mutta Hän vain pitää jalkani yhdessä ja suorina allaan, istuen niiden päällä. Käteni alkavat puutua, mutta tunne unohtuu pikkuhiljaa, kun Hän nuolaisee minua kerta kerralta voimakkaammin ja pidempään, syvemmältä ja maistellen kuuluvasti. Vihdoin Hän vapauttaa toisen jalkani, jotta saisi enemmän tilaa suulleen ja leikeilleen. Levitän itseni Hänen eteensä, märkänä ja kiihottuneena. Turvonnut mirrini suorastaan tihkuu Hänen sormilleen, jotka hän yksitellen kastaa minuun. Jos näkisin, voisin nähdä Hänen maistavan minua sormistaan. Jos näkisin, näkisin hänen erektionsa ja kiihkon silmissään.

Voin kuulla jokaisen märkyyttäni litisevän äänen, kun Hän upottaa kaksi sormeaan minuun ja hipaisee kielellään klitoristani. Olen tulla hulluksi ja haluan liikkua, haluan repiä Hänet lähemmäs, kovemmin. Hän nuolee minua. Hän upottaa sormensa minuun kerta toisensa jälkeen uudestaan ja uudestaan. Välillä Hän vetää sormensa kokonaan ulos ja voin kuulla, kuinka hän huokaisten maistaa sormiaan ja katselee minua samalla.

Hän nojaa ylleni ja aloittaa antamisensa. Hän liikuttaa sormiaan ympäri g-pisteeni ja kielellään nuolee minua, suutelee herkimpiäni ja hengittää raskaasti mirriäni vasten.

Silmissäni alkaa sumeta, jalkovälini turvotus kiihtyy suurimmilleen ja supistun tiukaksi Hänen sormiensa ympärille. Selkäni vääntyy kaarelle orgasmin voimasta ja minä vingun ja olen lähes hengittämättä. Sykin Hänen sormilleen, Hänen jatkaessa vielä kaikkea niin kauan, että minä olen pakahtua. Silmissäni kieppuu tuhansia tähtiä ja koko vartaloni jännittyy kerta toisensa jälkeen.

Havahdun siihen, kun Hän suutelee minua, vapauttaa minut kahleistani ja vetää minut kainaloonsa lepäämään. Nukahdan siihen, lämpimän mieheni lähelle.
Warm and tender, my man.