Olemme lähdössä likkaporukalla viettämään pääsiäistä, suositussa ravintolassa järjestettyjen naamiaisten teemana on oletetusti pääsiäinen. Kun on pitkä viikonloppu, on paljon porukkaa liikenteessä

. Meikkaan rajusti, valkoista puuteria naamaan, huuliin kirpeä kerros räiskyvän punaista huulipunaa ja silmämeikki mahdollisimman tummaksi. Hilpeä tekonenä, musta hiippa päähän, musta pitkä takki, ruudullinen, pitkä hame. Jostain mummon kätköistä löysin kunnon kahvipannun, jonne sulloin pussin sisään, se toimii nyt samalla käsilaukkuna. Katson peiliin. Olen täydellinen noita, ilkeä meikki mukaan lukien. Lasken, että minun pitää pidätellä hymyäni, niin näytän mahdollisimman tuimalta ja asuni on täydellinen.

Ystäväni saapuvat tilataksilla minua hakemaan, olemme hilpeä, naurava joukko erilaisia noitia, menninkäisiä, kissoja ja jopa Neitsyt-Maria näyttää olevan matkassamme. Ilolientä litkien saavumme juhlapaikalle, kompuroimme asuinemme taksista ja astumme sisälle juhlien humuun. Sisällä on pimeää, musiikki pauhaa huumaavasti ja vaellamme seurueemme kanssa lähimmälle tiskille mustiin pukeutuneiden, meikattujen ihmisten seassa. Tilaamme juomat ja etsimme pöydän, jonne kaikki mahdumme istumaan.

Ihastelen kaikkia asuja, joita pöytämme ohitse kävelee. Noitia, niukkoihin asuihin pukeutuneina, pääsiäispupuja, jopa Jeesus näkyi vilahtavan. Nauran seurueeni kanssa ja unohdan täysin, että asuni vakavuus piti saavuttaa ilman hymyä.

Huomaan tiskillä juttelevan miespuolisen joukon ja jään väkisin tuijottamaan taikuria, joka on pukeutunut mustiin nahkahousuihin, pitkään mustaan takkiin ja hänellä on päässään silinteri. Kasvot hänellä on meikattu valkoisiksi, niin kuin minullakin, huulet hänellä on maalattu mustiksi ja silmissä on raju, musta meikki. Hän näyttää suorastaan häijyltä, kun ei hymyile, mutta jutellessaan siinä seurueensa kanssa hän remahtaa nauramaan ja näyttää suorastaan syötävän hyvältä valkoisine hammasrivistöineen. Hän on pitkä ja tummat luonnonkiharaiset hiukset pursuavat silinterin alta.

Hän kääntyy katsomaan suoraan minuun. Minä en voi olla nauramatta samalla jollekin ystäväni letkautukselle ja paljastan hymyni, katsoen vahingossa taas suoraan häneen.

Jatkamme silmäpeliämme koko illan ja minä haen häntä katseellani, olemme sitten seurueeni kanssa tanssimassa, tiskillä, pöydässä tai kiertelemässä pitkin ravintolaa. Neitsyt–Maria seurueestamme iskee näppinsä Jeesukseen ja saamme vinoilla nauraen heille, että kyllä on sovelias suhde, näin pääsiäisenä. Jeesus odottaa ristiinnaulitsemistaan, tosin sidottuna sänkyyn.

Istun jossain vaiheessa yksin pöydässä ja tunnen jonkun koputtavan olkapäätäni. Käännyn katsomaan ja näen kauneimmat silmät, mihin olen koskaan törmännyt. Taikuri katsoo minua, lähes mustilla silmillään, valkoiseksi meikatut kasvot vielä korostavat niiden tummuutta ja minä olen hukkua niihin niin, etten saa sanaa kunnolla suustani, kun mies pyytää minua tanssimaan herrasmiehen elkein kumartaen, heilauttaen silinteriään päästään lattiaa kohden. Minä suostun ja suuntaamme tanssilattialle, aivan kiinni toisissamme, jottemme eksyisi. Tunnen kyllä jotain muutakin, kipinän välillämme. Kipinä on voimakas, mukaansatempaava ja kiihottava, kun tunnen miehen painuvan selkääni vasten.

Alamme keinua musiikin tahtiin, aivan kuin olisimme tunteneet toistemme tyylit ikuisuuden ja rytmimme sulavat yhteen. Musiikki on kiihkeää, tasaista, vaativa basson jytke tuntuu palleassa saakka ja mies koskettelee minua kuumilla käsillään. Tunnen kuumuuden jopa kuuman viittani ja ruutuhameeni läpi, kun mies vie minua vyötäisiltä kiinni pitäen. Kappale toisensa perään vaihtuu ja meidän on pakko käydä välillä juomassa. Minä siirryn jo veteen, jotta jaksaisin tanssia kauemmin. Olen vielä humalassa, mutta en aio kadottaa tietoisuuttani koko illan aikana, etenkään nyt, kun minulla on tuollainen aarre seuranani. Seurueeni hymähtelee samankaltaisille meikeillemme ja me jatkamme matkaa. Menemme juttelemaan hetkeksi pimeään nurkkaan ravintolassa ja tutustumme. Hän on todella mukava ja kaikenlisäksi meikin alta näkyy hänen nauraessaan iloiset naururypyt silmäkulmissa.

Hitaat alkavat. Me siirrymme tanssilattialle kuin toistemme ajatukset lukien ja kietoudumme toisiimme. Tanssimme tiiviisti pari ensimmäistä tanssia, halailemme, hyväilemme toisiamme ja viimein hän painaa huulensa huulilleni. Pehmeät, vaativat huulet hamuavat omiani ja houkuttelevat minut suutelemaan entistä syvemmin. Tunnen itseni kuumenevan, suudelma on aivan pyörryttävän loistava, tuntuu mahtavalta suudella muutenkin hyvän illan päätteeksi. Tunnen kiihottuvani nopeasti, vastaan suudelmiin yhä ahnaammin ja mies vetää minua tiukemmin puoleensa. Tunnen hänenkin halunsa, hänen kovuutensa hänen nahkahousuissaan.

Hän hyväilee lantiotani, minä nostan käteni hänen olkapäilleen niin, että viittani on suojamme, on mahdotonta nähdä, mitä mies minulle tekee viittani alla ja olemme muutenkin niin lähekkäin, että kukaan ei varmastikaan huomaa mitään.

Ravintola on hyvin pimeä, vain pari valokeila pyyhkii tanssilattiaa ja hitaat kappaleet soivat, saaden humalaisen, hilpeän ja väsyneen kansan nojailemaan toisiaan vasten pitkin tanssilattiaa.

Me olemme siellä, kaikkien muiden seassa, painautuneena toisiamme vasten, mutta minun hameeni on noussut polvista vyötärölleni ja minä, joka olen jättänyt alusvaatteeni kotiin, onnistun yllättämään miehen täysin. Hän kuitenkin korjaa tilanteen viemällä sormensa suoraan kuumaan, märkään ja kiimaiseen vakooni. Hän leikittelee siellä ja toisella kädellä avaa tiukat nahkahousunsa. Minun tekisi mieleni koskea häntä, mutta en voi laskea käsiäni, muuten kaikille paljastuisi meidän perverssi leikkimme keskellä tanssilattiaa.

Hän avaa housunsa kokonaan, antaa kalun ponnahtaa esiin ja minä yritän painaa katseeni uteliaana sinne alas, haluan nähdä mikä minua odottaa. Viittani alla on kuitenkin niin pimeää, että en voi kuin alistua himokkaalle itselleni ja ottaa vastaan, mitä tuleman pitää.

Mies painautuu vasten minua, kalu minun vatsaani vasten ja hän suutelee minua himokkaasti. Hän kuiskailee jotain olenko varma tästä juttuja, minä vain huokailen ja yritän päästä lähemmäs miestä. Hän nostaa minut syliinsä, asettelee kalunsa taitavasti mirrini aukolle ja sujahtaa sisääni, keskellä sitä meluista, huumaista tanssilattiaa. Hän keinuttaa minut vauhtiin, minä painan pääni hänen olkapäälleen ja puren hänen paitaansa. Minun pitää pidellä itseäni täysin voimin ylhäällä, ettei asento muuttuisi. Se tuntuu niin jumalaiselta sisälläni, kaikkien nähden ja kuitenkin piilossa.

Hän vaivihkaa liikkuu taaksepäin, keinuttaa minua sylissään samalla, liikuttaa kaluaan sisälläni ja minä vikisen hänen käsiensä varassa, kukaan ei kuule, vaikka kuinka huohottaisin nautintoani. Mies löytää tolpan tanssilattian keskeltä, minä pidän silmäni kiinni, nautin äänistä, hänen hengityksestään kaulallani ja kuiskailevasta suusta, joka pöllyttää hiuksia korvallani.

Tunnen hänen kalunsa jäykistyvän ja otteensa kovenevan, hän puristaa minun pakaroitani lujaa ja minä vain nautin. Hän kuiskailee, kehuu minua ihanaksi, kuuntelen sitä ja hengitän kerta kerralta kiivaammin. Painan suuni hänen suulleen ja huulemme ovat kovat, vaativat ja vääristynyt suudelma tuntuu koko vartalolla, kun laukeamme yhtä aikaa, sylikkäin.

Huohotamme siinä vasten toisiamme ja kun hengitys tasaantuu, suutelemme ja alamme huojumaan musiikin tahdissa, niin kuin kaikki muutkin. Voin silittää häntä, koskettaa hänen hiuksiaan ja katsella hänen silmiään. Hyväilen hänen käsiään ja ujutan sormeni hänen sormiensa lomaan, olen hänen kanssaan yhtä tämän pitkäperjantai-illan.