*Toivekirjoitus, Hehkuvainen

198880.jpg


Makaan päinmakuulla hierojan tasolla. Mietin itsekseni, kuinka naurettavalta mahdan näyttää alapuolelta, pää painettuna pieneen, kasvojen mentävään aukkoon pöydän päässä. Jotenkin ujostelen aivan älyttömästi, olenhan ensimmäistä kertaa täällä. Koskaan ei kukaan muu kuin joku seurustelukumppani ole runnonut minua, saatikka kosketellut paljasta ihoani. Nyt minun on kuitenkin tavallaan pakko alistua tähän, koska voitin lahjakortin hierontaan ja sen käyttöaika on rajallinen. Siinä minä siis makaan ja odotan, häkeltyneenä ja hermostuneena räplään pyyhettä, jonka olen muka ovelasti heittänyt ylleni suojaamaan alastonta vartaloani.

Tarkoitukseni on saada jonkinlainen hieronta spesiaalikäsittelyllä, kuulemani mukaan siihen kuuluu lämmittäviä öljyjä ja erityishierontaa. Ei mikään turha käynti tiedossa siis, luulisin. Kuulen ovelta kolahduksen ja arvaan hierojani saapuvan paikalle. En uskalla enkä toisaalta edes kehtaa nostaa katsettani vaan vastaan tervehdykseen, kun matala, seksikäs miesääni esittelee itsensä minulle ja taputtaa minua pakaralle! Naamaani kuumottaa, mutta en voi tokaista sanaa suuntaan enkä toiseen vaan murhadan hiljaa vastatervehdykseni. Millaistakohan käsittelyä olen saamassa? Kun noin avoimella pakaralle taputuksella alkaa?!

Kuulen selvästi miehen tekevän jotakin, ehkä avaavan voidepurkkia, samalla en voi olla säpsähtämättä, kun hän hivuttaa pyyhettäni alemmas, niin että se peittää minut vain reisien yläosaan saakka. Pakarani ovat täysin paljaana ja pelkään suorastaan miehen käyvän suoraan niiden kimppuun, kun ne siinä epäilemättä houkuttelevasti törröttävät. Leviääköhän puna sinne saakka, mietin kuumeisesti, kunnes tunnen voimakkaat, pehmeät ja kuitenkin hellät kädet niskassani. Mies aloittaa kevyesti, kuin silittäen ja voimistaa otteitaan pikkuhiljaa, varoen ja rentouttaen minua. Välillä minuun koskee, kun hän availee lukkoja hartioistani yksi kerrallaan ja niitä survoen. Väliin hänen sormensa tuntuvat ihanalta, lujilta ja voimakkailta ja määrätietoisilta hartioillani ja yläselässäni. Käsivartenikin saavat osansa ja tunnen rentoutuvani hitaasti, mutta varmasti. Mies painelee selkääni, venyttää lihaksiani mitä ihmeellisimpiin suuntiin ja tunnen että muutun kuumaksi, sulaksi, rennoksi massaksi miehen käsien alla. Oloni on lopulta euforinen, tuntuu että voisin nukahtaa käsittelyssä, jonka tekijänä on itse rakkauden jumala. Niin hyvältä minusta tuntuu, kun miehen kädet vaeltavat vartalollani.

Tunnen nenässäni kevyitä tuoksuja, erilaisia ja aina välillä mies lisää öljyä selkääni taatakseen käsiensä luiston ihollani. Hän on siirtynyt jo alemmas, ristiselkääni ja pakaroideni yläosiin. Lihakset tuntuvat turralta massalta, ei enää koske mihinkään ja olen rento. Nautinnollista, ajattelen itsekseni ja huomaan huokaisevani, kun mies hieroo pakaralihaksiani. Pyyhe päältäni valahtaa pois ja hieronnan luonne muuttuu. Kädet vaeltavat, tekevät kiemuroitaan ja saavat minutkin liikkumaan. Onko tämä tarkoitus? Onko minun tarkoitus nauttia näin kovin? Tunnen kädet ja kuumat, liukkaat sormet välillä sisäreisilläni ja pakaroitteni välissäkin. Lantiollani, ne sormet kietoutuvat lantion luiden ympärille ja hierovat niitä kohtia, missä minä värähtelen nautinnollisesti, lantioni nykii kosketuksesta ja vääntelehdin. Puristan molemmin käsin tasoa, jolla makaan ja en edes huomaa, että olen tällä hierovalla matkalla menettänyt kaikki estoni, kaikki itsesuojeluvaistoni ja kaiken sen, minkä pitäisi sanoa ei tälle spesiaalille – minä himoitsen noita käsiä, kasvottomia, voimakkaita käsiä, jotka tekevät minulle vain ja ainoastaan hyvää.

Sormet liikkuvat villisti ja estottomasti pakaroillani tuoden koko ajan uusia aistimuksia, uusia tuntemuksia ja uusia väristyksiä. Tajuan vähitellen, että tämä on se minun spesiaalini, tarkoitukseni onkin nauttia ja olla mukana tällä tavalla. Miehen sormet liukuvat öljyisinä aina vain lähemmäs paljasta jalkoväliäni, minä en malttaisi odottaa ja nostelen takapuoltani joka kerta rytmikkäästi miehen käsien liikkeiden mukaan. Haluan noita sormia, haluan ne sisälleni ja öljyisinä ja liukkaina leikkimään klitoriksellani! Haluan!

Kuulen miehen kääntyvän hetkeksi, kuulen kolinaa, mutta päässäni surisee himon ääni niin kovin, etten tajua mitä mies tekee, minun vaistoni eivät yksinkertaisesti riitä siihen. Tunnen jotain viileää, mutta liukasta pyllyvakoani vasten. Tunnen kuinka se liukuu yhä alemmas kohti turvonneena odottavaa vakoani. Tunnen sen koskettavan jo välilihaa ja olen pakahtua odotuksesta. Liikahdan, nostan ja levitän samalla pakaroitani, kunnes kuulen miehen murahtavan hellällä äänellä, että minun pitäisi odottaa vielä, niin nautinto olisi suurempi. Luulen hänen kiusaavan minua, tiedän hänen kiusoittelevan ja nostelen persauksiani vieläkin kiivaammin, saaden tuntea viileän esineen yhä lähempänä sisäänkäyntiäni ja klitoristani. Esine ei kuitenkaan eksy missään vaiheessa sisääni, vaikka se tuskaisen lähellä käykin. Turhautuneet liikkeeni taitavat kertoa paljon, vaikken ehkä edes ajattele liikkuvani, mutta mies painaa lämpimän, öljyisen kämmenensä odottavaa pilluani vasten. Sormet puristavat klitoristani ja kämmen painuu yhä tiukemmin minua vasten ja minä vinkaisen ja tärisen kiihkosta. Esine liukuu miehen kämmenen alta sisääni ja hänen sormensa jäävät leikkimään klitorikselleni. Esine on peniksenmallinen, pitkä ja nautinnollisen paksu, en malta odottaa, että se alkaisi liikkumaan sisälläni. Kuulen pienen naksahduksen ja nautinnollinen, odottamaton värinä alkaa sisälläni. Keinokalu surisee ja mies säätää sitä samalla kun alkaa liikuttamaan sitä. Hänen sormensa leikkivät minussa, minun sisälläni kalun kanssa ja ulkopuolella klittallani. Minä en voi kuin nauttia ja antautua menolle. Mies pääsee nopeasti kiinni siitä, mistä minä pidän ja jatkaa tasaista survomistaan minussa ja hänen sormensa leikkivät yhtä kiivaammin, myötäillen minun lantioni liikkeitä. Nostelen itseäni tuota keinokalua vasten, annan sen liukua sisääni ja tulla taas kokonaan ulos, tietäen, että saan sen pian takaisin sisääni surisemaan ja kiusaamaan.

Tunnen itseni turvonneeksi, meheväksi herkkupalaksi ja käyttäydyn sen mukaan. Olen mieleltäni kaikkea muuta kuin rento, mutta oloni on sitäkin nautinnollisempi. Pykälä pykälältä olen lähempänä orgasmiani, tunnen jopa miehen huulet pakaroillani ja se taitaa olla minulle liikaa. Silmissäni vilistää satoja erivärisiä pisteitä ja hengitykseni kiihtyy kiihtymistään, pilluni nipistelee nautinnollisesti ja sillä hetkellä, kun tajuan tulevani, saavani orgasmini, mies painaa esineen syvälle minuun ja kääntää värinää lujemmalle, kiihdyttää sormiensa liikkeitä ja härnää minut pimeyteen saakka.

Kun herään, pyyhe on lantiollani ja mies hieroo alaselkääni. Mies läpsäyttää pakaraani kuin merkiksi siitä, että olen valmis ja poistuu huoneesta jättäen minut rauhassa pukemaan.

Oliko se unta? Vai mitä?